Červené víno v podobe kozmetiky?

Prednedávnom som na internete natrafila na peeling s výťažkami z červeného vína. Tento peeling ma okamžite zaujal a vedela som, že po ňom musím siahnuť. 

Obal tohto telového peelingu vyzerá veľmi dobre a určite by som sa ho nehanbila darovať ani nejakéj kamarátke. Veľmi sa mi páči farebná hra písmen a ich samotná farba. Samozrejme tu nesmie chýbať ani veľký nápis BORDEAUX a netradičná čierna farba obalu. Je to niečo naozaj atypické, čo len tak v obchode nenájdete.

Neviem, či o tom viete ale už starí Rimania využívali víno pre svoju krásu a samotné Mária Antoinetta sa v ňom dokonca kúpala, aby udržala svoju pokožku večne mladú. 

Tento peeling má veľmi dobrú konzistenciu. Veľmi ľahko a pohodlne sa nanáša a čo viac, nanášanie je naozaj veľmi príjemné. 

Napriek tomu, že ide o červené víno, vôňa červených vín je od seba radikálne odlišná. Záleží to od zberu, aká bola úroda, koľko zrelo a pod. Preto som bola veľmi zvedavá, ako bude tento peeling voňať. Napriek tomu, že sa hovorí, že obsahuje kvalitné vína Bordeaux, myslela som si, že to nebude nič moc, no vonia naozaj krásne. Má veľmi peknú príjemnú vôňu, ktorá na pokožke ostáva aj po umytí. Preto ak máte doma mužov, ktorí milujú víno, určite po tomto produkte siahnete. Zaručene po vás budú slintať. 

Obsahuje 11 prírodných olejov - zo semien voďankovca bieleho, jojobový, zo semien marhule, arganový, zo semien Katrana etiópskeho, zo semien brusnice, zo semien hrozna atď., Tento komplex prírodných olejov bohato vyživuje pokožku, odbúrava mŕtve bunky a rozžiari pleť. Olej zo sladkých mandlí obsahuje vysoký obsah vitamínov A, B1, B2 a B6 a efektívne pôsobí proti svrbeniu, začervenaniu aj ekzému, kvôli vysokej vyživovacie schopnosti. Populárne bambucké maslo poskytuje vynikajúci hydratačný a spevňujúci efekt. Vínový extrakt s obsahom tanínu, ktorý má dvakrát väčšiu antioxidačnú schopnosť ako vitamín E, zabraňuje procesu starnutia. 


Napriek tomu, že som si nevšimla, že by u mňa pôsobilo proti starnutiu (veď mám len 21 rokov), tak som s ním veľmi spokojná. Má nádhernú atypickú vôňu, ktorú ocenia najmä na vašej pokožke muži. Veľmi sa mi tiež páči, že mi veľmi dobre hydratuje pokožku a pokožka po použití vyzerá oveľa zdravšie. Po jeho použití nie je moja pokožka napnutá a môžem sa s ním umyť od hlavy až po päty. Za veľkú výhodu považujem aj to, že sa ním môžem natierať aj v lete, kedy je moja pokožka naozaj citlivá a veľakrát sa z rôznych prípravkov vyhádžem.


Menovky: ,