Chinínový set proti vypadávaniu vlasov

Určite ste si všimli, že sa v mojich recenziách veľmi často spomínajú práve Milva produkty a najčastejšie produkty proti vypadávaniu vlasov. Nakoľko som si ich naozaj zamilovala, rozhodla som sa, že tentokrát siahnem rovno po celom balíčku, ktorý je o 1,90€ lacnejší, ako samotná kúpa všetkých výrobkov. Nakoľko by som si tieto produkty kúpila aj tak, určite sa táto zľava oplatí.

Chinínový balíček
Tento balíček obsahuje 2x chinínový šampón, 2x chinínovú vodu s rozprašovačom a 1x chinínovú masku na vlasy.

Chinínový šampón na vlasy (Recenziu nájdete TU)

Tento šampón je naozaj super. Veľmi sa mi páči, že účinkuje naozaj veľmi rýchlo a už pri prvej fľaštičke sú výsledky naozaj očividné. Tento šampón používame naozaj všetci - sestra, ja aj mamina a všetkým trom sa nám osvedčil. Je naozaj super. Šampón vyživuje vlasy do hĺbky a zabraňuje ich vypadávaniu. Zo začiatku vypadávanie zredukuje a napokon ho úplne zastaví. 


Chinínová voda s rozprašovačom (Recenziu nájdete TU)

Čo sa týka tejto vody, veľmi mi lichotí, že sa nemusí oplachovať. Milujem prípravky, ktoré môžem použíť na mokré vlasy a následne ich nemusím oplachovať. Veľmi mi to šetrí čas a aplikácia mi oveľa viac vyhovuje, ako oplachovanie vody. V kombinácií so šampónom sa samotný efekt dostaví oveľa viac. Navyše po použití tejto vodičky sú na druhý deň moje vlasy krásne, lesklé a hlavne si držia tvar a nevyzerám celý deň ako strapatá (a to aj bez použitia laku na vlasy).


Maska na vlasy ( Recenziu nájdete TU)

Čo sa týka samotnej masky, má riedku konzistenciu, takže sa veľmi dobre aplikuje na vlasy a je perfektná na samotné zábaly. Ja osobne si s touto maskou robím najčastejšie zábaly, no občasné použitie namiesto kondicionéru či samotnej vody mi taktiež neuškodí, hlavne ak sú moje vlasy v danom týždni či mesiaci nadmerne zaťažované, či už v dôsledku počasia alebo tepelnej úpravy. 

S celou touto sadou som nadmieru spokojná. Obsahuje všetky potrebné prípravky, ktoré pre samotnú vlasovú starostlivosť potrebujem a teda si už nemusím nič dokupovať. 

Menovky: ,