Februárove akcie V

S akciami to na notino.sk ale ešte stále nekončí.
...
Názov akcie: Mimoriadne štýlový darček!
Trvanie akcie: Akcia prebieha od 24.01.2016 do vypredania zásob.
Niečo o akcií: Získajte skvelú paletku Nars Andy Warhol ZADARMO! Stačí si kúpiť aspoň tri produkty pleťovej starostlivosti Glam Glow a my vám k vašej objednávke tento skvelý darček pribalíme!
Osobné hodnotenie: Osobne túto kozmetiku nepoznám ale vyzerá naozaj veľmi zaujímavo. Ak mám povedať pravdu, paletka ma naozaj veľmi oslovila a preto som si pozrela aj celú ich radu starostlivosti. Rada pleťovej starostlivosti je na môj vkus drahá (treba brať do úvahy, že som študentka), nie to ešte aby som mala peniaze na 3 produkty, ktoré stoja od 26€ do 60€ v každom prípade samotná cena mi napovedá, že táto kozmetika bude naozaj veľmi kvalitná a predpokladám, že účinky budú viditeľné už po pár použitiach. V každom prípade si túto akciu viem predstaviť pre ľudí, ktorých plat je väčší ako minimálna mzda a nákupom týchto produktov ich peňaženka nejak výrazne neutrpí.

Ďalšia akcia sa týka ženskej parfémovanej vody od Avonu.
...
Názov akcie: Telový krém k parfému ZADARMO!
Trvanie akcie: Akcia prebieha od 27.01.2016 do vypredania zásob.
Niečo o akcií: Jedinečná šanca - kúpte si parfémovanú vodu Avon Little Black Dress 50 ml a dostanete od nás telový krém Avon Little Black Dress 150 ml ako darček.

Osobné hodnotenie: Túto vôňu veľmi dobre poznám, aj keď som ju ešte nikdy nemala. V Avone sa kedysi zvykla veľmi často vyskytovať a u žien bola mimoriadne obľúbená. Jej kvetinovo orientálna vôňa si získala srdce nejednej ženy a čo viac, samotná výdrž vône bola viac ako dobrá. Ja osobne však s touto vôňou nemám skúsenosti, nakoľko mi nesedia orientálne vône, aj keď jej kvetinová časť je naozaj úžasná. Zároveň obsahuje zložky, ktoré mi naozaj veľmi lichotia, ako napríklad marhuľa, pivonka, santálové drevo, slivka. V každom prípade je táto akcia naozaj veľmi atraktívna najmä pre ženy, ktoré milujú kvetinovo orientálne vône. 

Menovky: ,