Môj nový štetec

O pár mesiacov bude mať môj super kamarát svadbu a keďže mám česť stužkovať ľudí na jeho svadbe, rozhodla som sa, že budem vyzerať naozaj famózne. Predsa len už nebudem reprezentovať iba seba, ale aj jeho. Práve to ma prinútilo kúpiť si nový štetec na očné tiene. Doposiaľ som používala iba štetce, ktoré boli v paletkách. Tentokrát som však chcela niečo kvalitné a už dlhšie som nad takýmto štetcom rozmýšľala.

Tento klasický štetec na očné tiene je univerzálny a vďaka nemu sa tiene ľahšie aplikujú. Pre čo najlepšiu manipuláciu by mal mať primeranú veľkosť, mal by byť plochejší a so zarovnanými štetinkami. Dokáže naniesť očný tieň na celú plochu viečka. Niekedy sa používa aj na obočie ako rozjasňujúci tieň. Vďaka tomuto štetcu je možné pigmentáciu vrstviť. Treba však dávaťpozor na to, aby neškriabal a nedráždil oko.

Ako prvú vec, ktorú by som na tomto štetci chcela zdôrazniť je to, že je vegánsky. Rukoväť je z bambusového dreva a štetiny sú syntetické. Dĺžka štetca je 16 cm.

Štetec má naozaj úžasnú rukoväť. Vôbec sa z ruky nešmýka a veľmi dobre sa s ním manipuluje. Čo sa týka samotného líčenia, dokáže veľmi dobre nalíčiť a určite lepšie, ako obyčajné štetce, ktoré sú v paletkách. Ani som netušila, že je to taká úžasná vec.

Čo sa týka samotných štetiniek: nepichajú, nevypadávajú a hlavne sú naozaj veľmi jemné k oku. Viečko dokáže úžasne nalíčiť a najmä ho nedráždi. Vďaka nemu si dokážem spraviť dokonca aj dymové líčenie, ktoré vyzerá naozaj úžasne. Práve preto ho využijem aj na kamarátovu svadbu.

Čo sa týka samotného čistenia, čistí sa naozaj veľmi jednoducho. Pri oplachovaní pod vodou taktiež nevypadávajú štetinky, čo ma veľmi teší. Veľmi jednoducho a ľahko sa oplachuje a čo viac, dá sa vyčistiť bez toho, aby sa rozpadol. Nie ako štetce pribalené v paletkách, ktoré sa častokrát rozpadnú pri oplachovaní. Vďaka dôkladnému čisteniu vydrží dlhšie a hlavne sa v ňom nebudú ukladať baktérie. Štetec je možné očistiť pod vlažnou vodou s troškou mydla a následne osušiť uterákom alebo špeciálnym prípravkom na čistenie štetcov.

Menovky: , ,