Každý má svoje priania

Tento wishlist bude trocha iný, na aké ste zvyknutí, nakoľko sa bude týkať témy, ktorú mám neskutočne rada a tou je ezoterika a všetko s ňou spojené. Teda: budhovia, draci, rôzne sošky, aromalampy ale aj sviečky, kamienky a napríklad aj také čajíky :) Skrátka všetko čo ma oslovilo a čím by som si svoj "ezoterický svet" mohla obohatiť.



1. Vlk z mramoru
Prednedávnom som vo vrecku bundy neustále nosila vlka, ktorého považujem za moje ochranné zviera. Neviem či to bolo ním, (alebo mojou šikovnosťou) ale ako som ho mala vo vrecku, všetky skúšky ba dokonca aj zápočty sa mi podarili spraviť. Keď som ho nemala, tak som ich neurobila (zobrala som si inú bundu a zabudla som si ho preložiť). Zo začiatku som ho veľmi banovala (lepiť by sa nemal, nakoľko už neprivolá úžitok), no čo chvíľa som na neho zabudla. Opäť prišli prvé zápočty a ani jeden sa mi nepodaril (a to o smiešny 1 bod). Okamžite som si na neho spomenula a dokonca som tentokrát aj našla miesto, kde by ho možno mali mať :) Tak dúfam, že sa mi to tentokrát podarí a opäť mi prinesie šťastie. 

2. Kniha kúziel
Nakoľko som sa do čarovanie ešte nejak nevžila, no veľmi ma to láka, veľmi ma zaujala kniha kúziel. Ja osobne by som po čarovaní veľmi rada siahla, no nie som si istá, či je to to pravé orechové, nakoľko ešte neviem poriadne rozlíšiť bielu a čiernu mágiu. A keď už nekúzlim vo vlastnom živote, aspoň takéto čítanie knižky by mi vyčarovalo radosť. A kto vie, možno by som si tam našla aj také kúzlo, ktoré by bolo perfektné aj pre začiatočníka a bola by to čistá biela mágia. 

3. Náramok Čaroit
Tento náramok som našla iba čírou náhodou na stránke klenotyhematit.sk a nakoľko je aj za veľmi rozumnú cenu, veľmi vážne uvažujem, že sa pridá do mojej zbierky kameňov. Čaroit je perfektný najmä v tom, že spája človeka s nebom aj zemou, teda mu pomáha rospoznať dobro a zlo, pomáha mu spojiť sa s duchovnom ale napríklad aj so zosnulými (ak má o to záujem) a samozrejme je to ideálny kameň, ak sa chce človek duchovne rozvýjať. Čo je super, lieči zlomené srdce a upokojuje a čistí emocionálne blokády. Teda privoláva pocity doposiaľ nepoznané.

Tento náramok, ktorý som konkrétne vybrala je bižutérny, avšak na tejto stránke je možné nájsť aj strieborný náramok. Ja osobne som však za bižutériu, nakoľko striebro vyžaruje taktiež určitú energiu a rada by som pocítila pravú silu čaroita (bez strieborného pomocníka)

4. Obraz s čínskou kaligrafiou
U nás v meste je jedna ezoterická predajňa, kde kedysi predávali nádherný čínsky obraz s 3 čínskymi znakmi (láska, dlhý život a šťastie). Tento obraz bol oranžovej farby a takmer okamžite mi padol do oka. Nanešťastie, nemala som naň peniaze a keď som si konečne našetrila a rozhodla sa, že si obraz kúpim, bol preč. Niekto ho kúpil. Už je to viac ako 3 roky a ja stále túžim po tomto konkrétnom obraze, ktorý ma tak nesmierne oslovil. Dokonca mám aj maketu, ako vyzeral (ceruzkov nakreslené), avšak nie je to ono. Asi budem musieť myslieť oveľa pozitívnejšie, aby sa ten obraz nejak dostal ku mne. A ak mám pravdu povedať, presne viem, kam by som si ten obraz v mojom budúcom dome zavesila a dokonca som ochotná za neho zaplatiť aj trocha vyššiu sumu,... 
Len aby bol pri mne. Nakoľko však tento obraz neviem nájsť, stále dúfam, že nájdem nejaký, ktorý ma osloví o čosi viac alebo ho predsa len nájdem.

5. Sošky
Ako posledné tu máme sošky. Ja osobne zbieram a doslova milujem ochranného draka, no nejak ma to v poslednej dobe ťahá ku kúpe kobry s kryštáľovou guľou, ktorá symbolizuje ochranu peňazí. (Ako však hovorím, drakom nikdy nepohrdnem). 

Tak, toto je môj ezoterický wishlist :) Čo naň hovoríte? 

Menovky: