Hlasuj za môj blog + GIVEAWAY

5:04:00 Katarína Sládečková 102 Comments

Milí moji fanúšikovia ale aj tí, ktorí len tak klikli na môj blog. :)

Budem veľmi rada, ak za mňa zahlasujete v súťaži BLOGER ROKA 2015 a práve preto som sa rozhodla, že s tým spojím aj GIVEAWAY. 

http://www.blogerroka.sk/2015/co-dobre-musim-mat/


Tak, ako vy mňa tešíte svojim sledovaním, komentovaním a tým, že ma čítate, tak chcem odmeniť aj ja vás. A preto som si pre vás prichystala GA o rodinné balenie recyklovateľných zubných kefiek Curanatura alebo ročnú zásobu zuných kefiek Curanatura pre jednotlivca, ktoré sú vytvorené tak, aby boli vhodné a citlivé k vašim zubom.


Podmienky:

1. Sledovať ma na GFC 
2. Aké zubné kefky preferujete? (Tvrdé, Stredne mäkké, Mäkké, Extra mäkké)
3. E-mail (v prípade výhry vás naň kontaktujem

A ak si chcete o Curanatura kefkách niečo prečítať, moju recenziu nájdete TU

102 komentárov:

  1. Sledujem- Lea Kralova
    Stredne mäkké a mäkké
    leakralova41@gmail.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. GFC- Vanesa Kralova
    preferujem mäkké :)
    vava41@centrum.sk
    www.vanesasworld.blogspot.com aj s giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  3. sleduji jako caty.
    extra měkké
    lindik1@gmail.com :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. GFC: Lenka Koubová
    Středně měkké
    koubovalenka8@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. GFC - Natália Martinková
    stredne mäkké
    nataliamartinkova@yahoo.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. GFC- Ivana Trochanova, mäkké, trochanova.ivana@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. GFC - Štefan Obert
    stredne mäkké
    obert.stefan@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. GFC: Aďa G.
    používam Curaprox a extra mäkké
    555adka55@gmail.com

    Môj blog: Girl with pink nails
    GIVEAWAY: TU

    OdpovedaťOdstrániť
  9. GFC: Lenka Merková
    najradšej mám extra mäkké, ale nevadia mi ani mäkké :) Používam kefky od Curaprox
    lenus.ka133@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Držím palce v Blogerovi roka, zahlasovala som za teba ;)♥

    OdpovedaťOdstrániť
  11. GFC Mirka Škampová
    miuka12@seznam.cz
    Středně měkké :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ahoj:) Já a přitel preferujeme extra soft Curaprox :)
    GFC: Ivana Vykoukalova
    mail: Vykoukalova.Ivana@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ahoj, hlasovala sem pro tebe na bloggerovi roku, tak držím palce a doufám že ti to pomůže!!! :)
    Nejradši používám extra měkké kartáčky curaprox, mají moc krásné barvy:)
    GFC: Klára Sříbrná
    email: stribrnaklara@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne :) tvoje poradové číslo je 12

      Odstrániť
  14. Skvela soutez, ja pouzivam stale jen Curaprox, takze by bylo super vyzkouset konecne i jinou znacku :) V Blogerovi roku drzim palce :) A kartacky si vzdy kupuji v te nejmekkci variante, mam dost citlive dasne :)

    GFC : Jeanette
    zakov77@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Skvela soutez, ja pouzivam stale jen Curaprox, takze by bylo super vyzkouset konecne i jinou znacku :) V Blogerovi roku drzim palce :) A kartacky si vzdy kupuji v te nejmekkci variante, mam dost citlive dasne :)

    GFC : Jeanette
    zakov77@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Taky používám Curaprox, vyhovuje mi měkký.
    macu@seznam.cz
    GFC Markéta Králová
    PS: hodně štěstí

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Taky používám Curaprox, vyhovuje mi měkký.
    macu@seznam.cz
    GFC Markéta Králová
    PS: hodně štěstí

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Ja mam momentalne Swissdent Soft 19554... je to nejjemnejsi rada a to mi zatim sedi...
    V blogerce roku ti preji co nejjlepsi umisteni, clovek musi alespon verit...

    GFC Ve Mu
    email: v.e.r.d.a@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Ahoj! :)
    V první řadě přeji hodně štěstí v soutěži, a co se týče kartáčků na zuby, tak si nemohu moc vybírat, co mám to mám, vždy si zvyknu, ale radši mám středně měkké.:)
    GFC: Patricie Houžvová
    mail: patricie@houzva.cz
    Moc pěkná a zajímavá GA! Z výhry bych měla neskonalou radost.

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Ahoj, tyto zubní kartáčky si přeju vyzkoušet už dlouho. Já používám extra měkké.
    Držím palce v bloger roku.
    GFC jako Lenca
    lencaklimova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Já za sebe musím říct, že mám moc ráda velmi měkké zubní kartáčky. Tvoji recenzi jsem četla a i když nevyhraji, budu ji muset vyzkoušet, vypadá skvěle!
    GFC: Andrea Lekešová
    andrea.lekesova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  22. gfc: simona sakáčová
    -preferujem extra mäkke :))
    emial simonasakacova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Hodně štěstí!
    Mám ráda středně měkké a měkké kartáčky.
    gfc:Klára K
    mail tvorilka97(zavinac)gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Sledujem a hlasovala som. Vela štastia v súťaži BLOGER ROKA 2015 :-)
    Středně měkké
    janekova_dominika@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Zahlasováno, sleduji jako Ell Rosen.
    Středně měkké
    Jsem z té giveaway nadšená, protože kartáček mám na seznamu věcí, které chci objednat. :)
    alice.ruz@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Ahoj, sleduji jako Jana Kosíková
    -extra měkké
    turin.jk@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  27. GFC: Natalie D.
    Středně měkké
    112Natty112@gmail.com
    Pěkná soutěž :)

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Sleduju na gfc jako Monika Indráková. Preferuji spíše měkké kartáčky :) indrakova96@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Ahoj,
    sleduji jako KačaVal :)
    kaca.val.1996@seznam.cz
    Recenzi na tyto kartáčky jsem už u tebe četla a strašně mě zaujaly. Mám hodně citlivé dásně a i zuby, takže uprednostňuji určitě měkké i extra měkké kartáčky :) Navíc mají tyto kartáčky naprosto skvělý design :D :)
    A samozřejmě jsem hlasovala :)
    Krásný den

    OdpovedaťOdstrániť
  30. ahoj, sleduju tě jako dumpling
    preferuju spíš měkké kartáčky, jsou příjemnější. Ale nevadí mi ani tvrdé.
    můj email → jolka.h@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  31. ahoj, sleduju tě jako dumpling
    preferuju spíš měkké kartáčky, jsou příjemnější. Ale nevadí mi ani tvrdé.
    můj email → jolka.h@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Preferuji stredne mekke.eliskasillingova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  33. GFC: Veronika Čechová
    mail: veru.cechova@gmail.com
    preferuji extra měkké, z tvrdých mi krvácejí dásně :)

    OdpovedaťOdstrániť
  34. Stredne mäkké ;)
    theresahoran1d@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  35. GFC - Lucka Štěchová
    Lucie.stechova3@gmail.com

    Středně měkké

    OdpovedaťOdstrániť
  36. Držím palce zahlasované :)
    gfc : lucka prokopová
    A kefky rozhodne mekké :)

    OdpovedaťOdstrániť
  37. Ahoj :-)
    preferuji středně měkké
    přes GFC sleduji pod svým jménem
    pszycho@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  38. GFC Maria Delincaková
    používam stredne mäkké
    selen13@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  39. GFC Silvia Štefančíková
    používam stredne mäkké
    silviastefancikova@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  40. gfc tento ucet
    n.princess@azet.sk
    pouzivam makke:)

    OdpovedaťOdstrániť
  41. GFC Lucia Šperglová
    používam mäkké kefky
    susan711993@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  42. Používam len mäkké kefky :)
    Sledujem ťa ako wexinka wexinka
    wexinka.wexinka@gmail.com

    http://wexinkawexinka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  43. 1. GFC: Mrát Drosty
    2. Aké zubné kefky preferujete? Stredne mäkké :)
    3. E-mail: m.frosty37@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  44. 1. Anna Kostková cez g+
    2. extra mäkké
    3. kostkova.anicka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  45. Maria nadaska
    Marianadaska1@gmail.com
    Preferuji jedine makke kefky

    Andreablog

    OdpovedaťOdstrániť
  46. GFC: Alex B
    Preferujem stredne tvrdé kefky :)
    sasanemo@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  47. Makke a extra makke, nakolko mam citlive zuby aj dasna
    zuzem@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  48. extra makke, zuzanabrnova@atlas.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  49. Já preferuju měkké a extra měkké :) laurinka61@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  50. Sleduji jako Veronique Beauty
    Preferuji měkké :)
    Mail: veronique.beautyy@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  51. Gfc; Danka Dani
    BobakovaD@gmail.con

    OdpovedaťOdstrániť
  52. GFC: Marcel Bojňanský
    e-mail: marcelko78@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  53. Zahlasovať som žiaľ už nestihla, no videla som, že si skončila na krásnom 6. mieste, takže si to dala tak či tak :) Gratulujem! Sledujem ako Kristína Tonková, mail je kristinetonkova @ gmail . com A aké zubné kefky preferujem? Stredne mäkké až mäkké. Myslím, že tie sú k zubom šertnejšie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  54. Za mna jednoznacne extra makke, nakolko mi uplne vyhovuju svojou jemnostou. Mam citlive zuby a dasna a snazim sa o ne starat co najlepsie :)
    susanmarc@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť