Marcové akcie II

Ďalšie akcie, ktoré si pre nás pripravila stránka parfums.sk zaujmú najmä dievčatá či ženy, ktoré milujú kvalitnú dekoratívnu kozmetiku a radi rozmaznávajú svoju pleť.

Prvá akcia bude na veľmi atraktívnu paletku NARS ANDY WARHOL
...
Názov akcie: Mimoriadne štýlový darček!
Trvanie akcie: Akcia prebieha od 24.01.2016 do vypredania zásob.
Niečo o akcií: Získajte skvelú paletku Nars Andy Warhol ZADARMO! Stačí si kúpiť aspoň tri produkty pleťovej starostlivosti Glam Glow a my vám k vašej objednávke tento skvelý darček pribalíme!
Osobné hodnotenie: Túto akciu som vám predstavovala aj v mesiaci február a veľmi ma zaujala. Veľmi sa mi páči jej originálny design, ktorý som nevidela asi nikde. Je to naozaj atypické, aby samotné tiene vytvárali tvár známej postavy a práve to sa mi na nej nesmierne páči. Troška ma však mrzí, že pleťová starostlivosť Glam Glow patrí k drahším a ako študentka si túto starostlivosť nemôžem dovoliť. Na druhej strane dostať paletku v hodnote 26€ úplne zadarmo je naozaj niečo neuveriteľné a úžasné.

Ďalšia akcia ma naozaj veľmi oslovila a naozaj uvažujem nad tým, že ju aj využijem
...
Názov akcie: Darček v hodnote 19EUR úplne zadarmo!
Trvanie akcie: Akcia prebieha od 05.02.2016 do vypredania zásob.
Niečo o akcií: Pozor, jedinečná akcia! Kúpte si jeden z epilátorov Braun Face 832e Young Beauty alebo Braun Face 832s Sensitive Beauty a získajte náhradné kefky Braun Face 80 Normal 2 ks v hodnote 19 EUR ZADARMO.

Osobné hodnotenie: Patrím k tým prekliatym ženám, ktoré majú s ochlpením na tvári mimoriadne problémy. Uvažovala som nad laserovou epiláciou, avšak samotné leto a moja bledá pleť a bledulinké chĺpky mi všetko skomplikovali a preto by som musela ísť na ďalšiu 8x kúru, ktorá stojí v lepšom prípade (cez nejaký zľavomat) 80€ a aj tak tam budem musieť chodiť každý rok aspoň na 2-3 kúri (ročne ďalšich 20-30€). Práve preto by sa mi takýto epilátor veľmi zišiel a určite si ho aj kúpim. Neviem však, či si ho kúpim teraz alebo ešte chvíľku počkám, kým si našetrím peniažky. V každom prípae je táto akcia mmoriadne super. 

Nezabudnite za mňa hlasovať v súťaži: Bloger roka 2015: http://www.blogerroka.sk/2015/co-dobre-musim-mat/

Menovky: ,