Marcové akcie V

Milujete kokosový olej alebo značku Weleda? Potom určite bežte mrknút na stránku notino.sk, kde nájdete naozaj atraktívne zľavy.

A opäť sa obrátime na moju obľúbenú prírodnú značku Weledu. Tentokrát v podobe darčeka k nákupu
...
Názov akcie: Darček pre vás – legendárny krém Skin Food
Trvanie akcie: Akcia prebieha od 22.02.2016 do vypredania zásob.
Niečo o akcií: Tiež ste na krém Skin Food počuli len samé chvály? Teraz ho môžete vyskúšať ZADARMO. Ku každému zakúpenému parfému prírodnej značkyWeleda totiž rozdávame krém Weleda Skin Care Hautcreme Skin Food 30 ml ako darček.
Osobné hodnotenie: Prednedávnom sa do mojej zbierky parfémov dostal aj Weleda parfém v podobe divokej ruže. Nie len že má unikátny býva krásny obal, ale aj samotná vôňa je božská. Ako to už u parfémoch býva, človek si ani neuvedomí ako často ho používa (najmä ak je extra super) a keď si to všimne, začne stresovať a dokupovať zásoby. Ja z neho mám našťastie ešte dosť, avšak tiež ma oslovila túto akcia. Navyše, Skin Food vyzerá naozaj super a aj po ňom som už dlhšie pokukovala. Ak by som si v tomto mesiaci spravila objednávku, určite siahnem aj po parféme. Tentokrát by som však zvolila asi granátové jablko. Navyše, vôňu granátového jablka mám taktiež veľmi rada.

Ďalšia akcia sa bude týkať práve obľúbeného kokosového oleja
 ...
Názov akcie: Zázračný kokosový olej ZADARMO!
Trvanie akcie: Akcia prebieha od 22.02.2016 do vypredania zásob.
Niečo o akcií: Už ste vyskúšali blahodarné účinky kokosového oleja? Tak teraz je tá správna chvíľa - k nákupu produktov značky Empower Supplements nad 15 EUR vám ho k objednávke pridáme ZADARMO.

Osobné hodnotenie: Ak mám byť úprimná, kokosový olej som ešte nikdy neskúšala, no moja sestra ho používa bežne. Na tomto kokosovom oleji ma zaujalo, že je BIO a preto je táto akcia celkom atraktívna, aj keď ja by som po nej zrejme nesiahla. 


Budem veľmi rada, ak za mňa zahlasujete v súťaži Bloger roka 2015: http://www.blogerroka.sk/2015/co-dobre-musim-mat/

Menovky: ,