Marcové akcie VII

Opäť tu máme nové akcie :) 
...
Názov akcie: Sonická zubná kefka Philips EasyClean ZADARMO!
Trvanie akcie: Akcia prebieha od 28. 02. 2016 do vypredania zásob
Niečo o akcií: Oslávte s nami Medzinárodný deň ústneho zdravia a zakúpte si jednu z vybraných zubných kefiek Philips Sonicare nižšie. Ako darček od nás zadarmo získate kefku EasyClean - jednoduchú, ale elegantnú zubnú kefku s efektívnym režimom Clean pre šetrné odstránenie plaku a starostlivosť o ďasná. Stačí si kúpiť jeden z vybraných produktov ZDE a úžasnú sonickú zubnú kefku EasyClean v hodnote 55,90 EUR dostanete ZADARMO.
Osobné hodnotenie: Sonickú zubnú kefku som ešte nevidela a ani nepoužívala, no musím sa priznať, že ma tento produkt naozaj zaujal J Ja osobne som dosť vyberavá na zubné kefky, ale toto vyzerá naozaj úžasne. Trocha ma ale ako študentku odrádza cena, nakoľko si u mňa našetriť 50€ robí veľký problém. V každom prípade po nej v budúcnosti možno siahnem

Ďalšia akcia sa bude týkať obľúbenej značky BIODERMA
...
Názov akcie: Darček pre suchú až citlivú atopickú pokožku
Trvanie akcie: Akcia prebieha od 28. 02. 2016 do vypredania zásob
Niečo o akcií: Máte problémy so suchou či dokonca atopickou pokožkou? Máme pre vás riešenie a k tomu darček navyše. Vyskúšajte špeciálnu kolekciu Bioderma Atoderm! Nakúpte produkty tejto kolekcie za minimálne 14 EUR a my vám pošleme krém na ruky Bioderma Atoderm 50 ml ZADARMO.
Osobné hodnotenie: Značku Bioderma veľmi dobre poznám a mám ju veľmi rada. Od tejto značky som už mala viacero produktov a preto si dovolím povedať, že sa akcia naozaj oplatí. Čo ma však v takomto prípade mrzí je to, že by som práve tento darček nevyužila, nakoľko nemám ani suchú a ani atopickú pokožku. V každom prípade verím, že táto akcia niekoho zaujme a možno mu aj pomôže. Účinkom verím, nakoľko značku Bioderma veľmi dobre poznám.


Menovky: , ,