Môj nákup na notino.sk (6/10)

V mojej veľkej objednávke z parfums.sk nesmeli chýbať ani produkty určené na leto, či dekoratívna kozmetika. V tomto článku vám predstavím 3 moje obľúbené produkty.




Obojstranná ceruzka na oči
Naozaj veľmi rada používam obojstranné ceruzky na oči. Mimo toho, že mi nezaberú toľko miesta ako dve ceruzky, sú perfektné na cestu alebo do kabelky, pretože tieto dve farby mám vždy pri sebe. Za nevýhodu považujem, že sa dá na stránke kúpiť táto ceruzka iba v bielo-čiernej kombinácií, avšak mne osobne táto kombinácia vyhovuje. Ceruzka má sýte farby, veľmi dobre sa s ňou maľuje a má priemernú výdrž. Biela farba je dobre viditeľná, čo sa mi veľmi páči a čierna je taktiež veľmi pekná. Bielu farbu používam najmä na kútiky očí, aby sa mi opticky zväčšili.

Kefa na vlasy Detangler
Prednedávnom som si zakúpila Tangle Teezer, ktorý sa mi naozaj zapáčil. Jedinou nevýhodou je to, že nemá rukoväť. Preto som sa rozhodla siahnuť po kefe Detangler, ktorá má podobné účinky s tým rozdielom, že ona tú rukoväť má. S kefou som naozaj veľmi spokojná. Neelektrizujú mi vlasy, veľmi dobre sa s ňou češe, nešticuje ma, dobre sa s ňou rozčesávajú aj vlasy na ktorých ostali zvyšky laku na vlasy a vlasy sa až tak nepoškodzujú a netrhajú.

Chladivý gél po opaľovaní
Určite poznáte ten pocit, kedy sa nešťastnou náhodou dostanete do nepríjemnej situácie so slnkom. Možno ste zaspali na slnku, trocha ste to prehnali s opaľovaním alebo ste vyšli na slnko a zabudli ste, že by ste mali použiť opaľovací krém. Každý mi dá za pravdu, že byť spálený alebo opálený tak, že vás celé telo štípe nie je vôbec príjemné. Preto som siahla po chladivom géli po opaľovaní. Milujem si dať studenú sprchu po opaľovaní, avšak nie vždy je to možné. Vďaka tomuto gélu mi opálené miesto schladí a na pokožke mám veľmi príjemný chladivý gél, ktorý mi schladí telo a cítim sa potom lepšie. Určite ho môžem vrele odporúčať.


Budem veľmi rada, ak za mňa zahlasujete: http://www.blogerroka.sk/2015/co-dobre-musim-mat/

Menovky: , ,