Polystyrénové maľované mačiatko

21:36:00 Katarína Sládečková 8 Comments


Potrebujeme:
Polystyrénové mačiatko
Akrylové farby


Postup
Ja osobne som na túto mačičku použila 7 farieb: bielu, oranžovú zmiešanú s hnedou a bielou, čiernu, tmavo hnedú, bledo hnedú, zelenú, červenú.

Najskôr si polystyrénové mačiatko celé namaľujeme jednou farbou. Ja som zmiešala oranžovú spolu s hnedou a bielou farbou. Z tejto farby spravíme dva nátery. 

Necháme deň uschnúť a mačiatko začneme maľovať čiernou, bielou, tmavo hnedou a bledo hnedou farbou. Robíme veľmi jemné škvrny, aby vyzerali čo najprirodzenejšie. Opäť necháme deň zaschnúť.

Ďalší deň namaľujeme oči mačky na čierno a kontúry úst spolu s nosom na červeno. Po hodine namaľujeme mačke na oči zelený pás, aby vyzerala čo najprirodzenejšie.

A mačka je hotová


8 komentárov:

  1. Jak vidím,tak to chce hodně trpělivosti. Já bych ji nejraději namalovala hned. Vypadá docela zajímavě, ale povedla se ti. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ani to tak dlho netrvá :) Len treba si dávať pozor a riediť farby :) Ďakujem veľmi pekne

      Odstrániť
  2. Vyzerá zlato, vidno, že si si na tom dala prácu, lebo vyzerá ako živé :)
    Vanesa´s world

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tá je moc krásna :D cuteeee
    Môj blog: Girl with pink nails
    Srdečne Vás pozývam na moju GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť