Športom k invalidite? S týmito produktami určite nie

Ako každý športovec, aj ja používam prípravky, ktoré zmiernia moje bolesti poprípade mi poskytnú úľavo po celodennom cvičení a namáhavom dni. Mojimi novými prírastkami sa stali:


Chladivý krém - COOLING CREAM
Chladivé krémy používam najmä v prípade rôznych zranení, ktorých je pri Kung-Fu naozaj neúrekom. Tento chladivý krém mi poskytne takmer okamžitú úľavu, po ktorej tak moje telo túži. Nakoľko je vytláčací, veľmi ľahko sa dávkuje a preto ho občasne používam aj po dlhšej turistike. 

Obsahuje množstvo prírodných látok, ktoré priaznivo napomáhajú aj k samotnej regenerácií a nabudení tela.

Zloženie: Aqua, Olivoyl Hydrolysed Wheat Protein, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Oleate, Glyceryl Stearate, Mentha Pipperita Oil, Glycine Soya Oil, Glycerin, Butyrospermum Parkii Butter, Methyl Glucose Sesquistearate, Cetyl Alcohol, Caprylic/Capric Triglyceride,Camphor, Menthol, Simondsia Chinensis Seed  Oil, Prunus Armeniaca Kernel Oil, Eucalyptus Globulus Leaf Oil, Pinus Sylvestris Leaf Oil, Phenethyl Alcohol, Gaultheria Procumbens Extract, Triticum Vulgare Germ Oil, Tocopherol, Citrus Grandis Seed Extract, Allantoin, Xanthan Gum, Citric Acid


Jojobový olej - marhuľa
Napriek tomu, že oleje veľmi nepoužívam, tento si neviem vynachváliť. Má nádhernú vôňu, ktorú som si zamilovala až natoľko, že sa s ním veľmi rada natieram. 

Tento jojobový olej používam najmä v prípade, že som si nadmerne preťažila svaly, ktoré sa mi dostávajú do kŕčov. Ja osobne ho však nepoužívam iba po športovom výkone, ale aj v prípadoch, kedy som cez deň nepila veľa a teda dostávam kŕče do lýtok. Tento pocit pozná už asi každý z nás a vôbec to nie je príjemné. Veď kto by sa chcel prebudiť na to, ako dostáva kŕče do nôh. Nedajbože má celý deň napnuté svaly a ani pitie vody mu nepomáha.


Tento jojobový olej sa veľmi ľahko a rýchlo rozotiera a navyše príjemne vonia. Najčastejšie ho používam pred spaním alebo ráno, keď cítim že moje svaly nie sú úplne OK a teda predpokladám, že by mi ani po dlhšej chôdzy nepovolia. 


Nakoľko je vhodný aj na relaxáciu a rehabilitáciu, momentálne si s ním natieram aj členok, ktorý ma bolí a momentálne som objednaná na CT. Aj keď mi neposkytol úplnú úľavu, pri samotnom športe už nie je aspoň až tak napätý a kŕčovitý, takže s ním dokážem robiť aspoň o trocha viac, ako predtým.


Ako posledným prírastkom, ktorý však používam aj na každodenné použitie nie len pri športe je 


Levanduľový deospray

Tento levanduľový deospray, ako už samotný názov hovorí, vonia po levanduliach, ktoré mám naozaj veľmi rada. Na mojom blogu ste mohli čítať už o viacerých výrobkoch, ktoré boli s vôňou levandule (napr. sprchový gél) a ich vôňa ma naozaj očarila. Vínimkou nebol ani tento deospray.

Nakoľko je levanduľa kvetinovou vôňou, veľmi rada ho používam najmä pri športe. Keďže chodím na Kung-Fu, trocha ženskej kvetinovej vône určite nemôže zaškodiť :) Deospray má veľmi dobrú fľaštičku, ktorá je vyrobená tak, že je odolnejšia aj voči nárazom. Preto sa ho nebojím vložiť ani do tašky, keď ideme niekde ďalej (napr. súťaž). Ja osobne by som ho však privítala aj vo väčšom balení, nakoľko mi vôňa naozaj veľmi lichotí.

V každom prípade mu nemám čo vytknúť.

Zloženie: Alcohol denat., Aqua, Glycerin, Polyglyceryl – 3 Caprylate, Lavandula Angustifolia Oil

Menovky: ,