Zázrak s názvom argánový olej

Konečne som sa rozhodla vyskúšať Argánový olej. Argánový olej ma už dlhšie zaujímal, nakoľko som na neho počula samé chvály a jeho všestrannosť je úžasná.


Má liečivé účinky - akné, ekzémy, podráždenia pokožky,, strie ...
Znižuje tvorbu kožného mazu - až o 70%
Vyhladzuje vrásky 
Má silný antioxidačný účinok - vďaka vysokému obsahu vitamínu E
Bráni lámavosti nechtov - poskytuje nechtom prírodnú výživu
Navracia lesk a vitalitu vlasom
Hĺbkovo hydratuje a vyživuje pokožku

Nakoľko je toto balenie roll-on, veľmi dobre a ľahko sa aplikuje priamo na miesto, kam ho chcete použiť. Ja osobne som argánový olej používala na končeky vlasov a na pokožku.

Nakoľko používam veľmi často rôzne laky (ktoré znižujú kvalitu nechtov), myslím si, že takáto kúra im určite nemôže uškodiť. Pri aplikácií na nechty som si s ním prešla po nechtoch, akoby som si lakovala nechty. Aplikácia je veľmi jednoduchá a rýchla. A vďaka roll-on aj veľmi šikovná.

Čo sa týka pleti, najčastejšie som argéový olej používala po odlíčení, aby moja pleť vyzerala zdravo a krásne. Určite poznáte ten pocit, keď sa po odmaľovaní pozriete do zrkadla a vaša pokožka je po celodennom make-upe vyčerpaná. Argánový olej jej opäť navrátil svieži a zdravý vzhľad :) Navyše je super aj pre vypínanie pleti, takže ho odporúčam aj pre staršie dámy :)

Argánový olej je super aj na končeky vlasov, no v takomto prípade by som odporúčala skôr argénový olej bez roll-on, poprípade fľaštičku na chvíľku otvoriť. Niektoré ženy pridávajú kvapku argénového oleja aj do kondicionérov, aby boli ich vlasy krajšie a lesklejšie. Ja osobne som však túto metódu neskúšala, nakoľko s vlasmi nemám nejaký výrazný problém.

V konečnom dôsledku som s argánovým olejom nadmieru spokojná a určite ho môžem vrele odporúčiť. Je to prírodný pomocník, ktoré si určite nájde miesto aj v ženských srdciach.

Aj tento výrobok nájdete na stránke parfums.sk

Menovky: ,