Darčekový balíček s jedinečnou vôňou

Vynikajúca a nádherná speváčka, ktorej vôňa je neodolateľná. Nemôžem hovoriť o nikom inom, ako o Katy Perry spolu s jej vôňou Killer Queen

Túto vôňu som prvýkrát ucítila, keď si ju zakúpila moja sestra. V tom okamihu som vedela, že si ju raz musím zakúpiť aj ja, pretože je to niečo, čo sa ku mne naozaj hodí a vôňu som si okamžite zamilovala. 


Hlava: bergamon, lesné plody, slivka
Srdce: celosia, pluméria, jazmín
Základ: pačuli, kašmírové drevo, pražený orech

Ak mám byť úprimná, po tomto sete som siahla najmä dôsledkom toho, že je lacnejší ako samotný dezodorant. Napriek tomu, že je to podľa mňa paradox, osobne ma to veľmi potešilo :) Za takú istú cenu (dokonca som platila o 2€ menej) mala dezodorant i sprchovací gél. Cena tohto setu je 5,14€. 

Darčekové balenie je zabalené v červenej škatuľke, ktorá je vyhotovená v rovnakom designe, ako samotné produkty. Killer Queen má červený design so zlatým písmom a bielym lemom, ktorý obsahuje čierne čiary. Veľmi sa mi páči samotné logo Katy Perry, ktoré vyzerá naozaj kráľovsky a keďže je vyhotovené v zlatej farbe, vyzerá naozaj luxusne. 

Dezodorant (75ml)
Veľmi sa mi páči, že je toto balenie v presklenom flakóne a je vidieť, koľko vône ešte flakón obsahuje. Osobne si na takomto balení naozaj potrpím, pretože chcem byť informovaná o tom ako rýchlo sa mi vôňa míňa a najmä chcem byť pripravená na to, kedy by som si mala kúpiť ďalšiu vôňu. (V tomto prípade to bude určite opäť Katy Perry, pretože je naozaj úžasná).

Vôňa je veľmi sladká, nežná, ženská no zároveň energetická a neodolateľná. Vydrží cca 2 hodiny, čo sa mi zdá byť troška málo, no za tú cenu sa ju aj tak oplatilo kúpiť. Obyčajne z nej používam 3-4 streky.

Čo sa týka vône, veľmi sa mi páči, že ma pri športe nedráždni, no musím sa priznať, že ju veľmi často použijem aj na bežný deň. Takmer okamžite sa stala takým mojim "miláčikom" vo vôňach a určite sa časom rozhodnem aj pre parfémovanú vodu. 

Sprchový gél (75 ml)
Tento sprchový gél má opäť veľmi pekné vyhotovenie ako som už vyššie spomínala. Tentokrát je však obal celý červený a trocha mi pripomína Vianoce. 

Sprchový gél veľmi dobre pení a nádherne vonia. Vôňou je totožný s dezodorantom. Pri sprchovaní mi prevonia celú kúpeľňu z čoho sa nesmierne teším, pretože to naozaj milujem. Práve z tohto dôvodu sa veľmi rada (najmä teraz v teplejších dňoch) sprchujem tak hodinu pred tým, ako idem von, aby aj moja pokožka nádherne voňala. 

Čo sa týka konzistencie, veľmi dobre sa rozotiera a vôňa na tele vydrží cca pol hodiny. Je jemný, šetrný a pokožku zanecháva hydratovanú. 

Videli ste už reklamu na túto vôňu? Ak mám povedať pravdu, ja som ju po prvýkrát videla teraz, keď som písala túto recenziu. Čo na ňu poviete?

Menovky: ,