Pleťová vodička anti akné

Prednedávnom som mala možnosť používať pleťovú vodičku anti akné, ktorá mi nesmierne pomohla. Teraz som sa rozhodla siahnuť po veľmi podobnej vodičke: pleťovej vodičke zo Sumachu

Aplikácia
Táto vodička sa tampónom nanáša na problematické miesta jeden krát denne. Vodička je určená na každodenné použitie.

Zabraňuje vzniku nového akné, vznieteniu a zápalom.

Osobné hodnotenie
Veľmi sa mi páči, že stačí vodičku aplikovať na problematické miesto. Takto človek ušetrí naozaj veľmi veľké množstvo pleťovej vodičky a to najmä preto, že si vodičku aplikuje len na tie najproblematickejšie miesta, a keď vie, že sa mu napr. na čele nevytvára akné, nemusí si vodičku roztierať po celej tvári. 

Za veľkú výhodu považujem aj to, že sa vďaka tomuto môže pleťová vodička používať aj na iné miesta, nie len na tvár. Veľmi veľa žien má problém s tým, že sa im akné vytvára aj na ramenách a pod. Napriek tomu, že ja s tým našťastie nemám problém, určite je to veľká výhoda.

Čo sa týka účinnosti, po cca týždni sa mi odstránilo dokonca aj vnútorné akné, ktoré ma neskutočne rozčuľuje a neviem sa ho zbaviť. Určite to veľa z nás pozná, keď má bolestivé miesto na tvári už niekoľko týždňov, no napriek tomu, že ho nie je vidieť (mimo toho, že sa mu vytvorí na tvári menší bolestivý hrbolček), nevie s tým nič spraviť. Častokrát sa mi stane, že mi s tým ani rôzne vodičky nevedia pomôcť. Táto mi však po týždni pomohla a som z toho nadšená. Navyše mi pomohla aj s väčším akné, ktoré nie a v ktorom sa mi hnis neustále obnovoval. 

Napriek tomu, že nemám až také veľké problémy s akné ako niektorí iní ľudia, veľmi mi vodička pomohla :) A to dokonca aj v období, keď sa neviem ovládať a vyjem všetky čokoládové sladkosti (ktoré prispievajú k tvorbe akné).

Menovky: ,