Šípkový šampón

Na mojej stránke ste si mohli prečítať už niekoľko článkov o vlasovej ale aj pleťovej Milva kozmetike. Tentokrát som siahla po šípkovom šampóne. 

Šampón je silným naturálnym prostriedkom na upevnenie korienkov vlasov. Je prirodzeným hydrantom, ktorý rýchlo obnovuje rovnováhu vlhkosti. Má pozitívny vplyv na regeneračné procesy prebiehajúce vo vnútornej vrstve pokožky

Osobná skúsenosť
Šampón má veľmi peknú vôňu, ktorá mi neskutočne sadla. Ja osobne zbožňujem šípkové čaje a tento šampón mi pripomína jeho vôňu.

Ako ste si na mojom blogu mohli všimnúť, najčastejšie som používala a aj používam Milva chinínový šampón, ktorý podporuje rast vlasov. Nakoľko mi tento chinínový šampón neskutočne pomohol, rozhodla som sa nasledovne siahnuť po šípkovom šampóne, ktoré upevňuje vlasové korienky. Práve z toho dôvodu, aby nie len mne, ale aj rodine nezačali vlasy opätovne vypadávať, nakoľko som si všimla, že šampóny nepomohli iba mne, ale aj mojej mamine a sestre. Navyše si myslím, že je to určite veľmi príjemná zmena aj pre vlasy. 

Čo sa týka šampónu, vlasy sú po ňom vyživené a zároveň mám dojem, že sa mi menej mastia. Čo sa týka korienkov, napriek tomu, že si to podľa mňa človek voľným okom nevšimne, mám dojem, že určite pomáha. Minimálne preto, že viem, aký super bol chinínový šampón a tak o tomto šampóne nemám pochybnosti. 

Veľmi sa mi páči, že po prebudení vyzerajú moje vlasy super, a nie ako po niektorých šampónoch. Nemám rada, keď mi po prebudení elektrizujú vlasy, vyzerajú zle, nedajú sa skrotiť alebo aj napriek dôkladnému umytiu sú stále nedostatočne umyté. Našťastie je tento šampón naozaj super a moje vlasy vyzerajú perfektne. 

Menovky: ,