Leto obohatené vôňou hrušiek

Milujem hrušky. Keď som na stránke Tuliatuli.sk našla prírodný šampón (250ml) s vôňou hrušiek, veľmi som sa potešila a rozhodla som sa, že ho musím mať.

Zloženie
Voda, kokosový olej, aloe vera, kukuričný proteín, sojový proteín, pšeničný proteín, kukuričný škrob, pantenol, betaín ( extrakt z cukrovej repy), soľ, xantánová guma ( získaná kvasením cukru ), konzervant phenoxyethanol, kyselina citrónová, organická kyselina dehydrooctová, vonný olej hruška.

Osobné hodnotenie
Ako to už býva zvykom, v dome nie som sama. Preto nie je nič nezvyčajné, že jeden šampón umýva viacero tipov vlasov. Ak však máme rozdielny typ vlasov, niekedy je veľmi ťažké nájsť šampón, ktorý by vyhovoval všetkým a v takom prípade (žiaľbohu), musíme používať rozdielne šampóny. Tento je však vhodný pre všetkých členov rodiny a tak si môžem dovoliť povedať názor za všetkých ;) 

Šampón má veľmi dobrú konzistenciu a dobre sa aplikuje, z čoho mám nesmiernu radosť.

Čo sa týka samotného účinku, po použití nie sú moje vlasy krepovité a predovšetkým sú hebké. Žiaľ, lesk som si doposiaľ nevšimla, no to podľa mňa nie je až taký problém. Vlasy sú pružnejšie a najmä silnejšie. 

Šampón má úžasnú sladučkú vôňu, ktorá dokáže rozvoňať celú našu malú kúpeľňu. 

Menovky: ,