Chinínový set so ženšeňom

Hľadáte to správne pre vaše vlasy, čo by ich nabudilo a hlavne posilnilo? Máte problém s vypadávaním vlsov? Potom vás určite správa, že sa na stránke chinin.sk objavil nový chinínovo-ženšeňový set určite poteší. Ide o unikátne spojenie dvoch prvkov, ktoré dodajú vašim vlasom potrebnú výživu a zároveň ich posilnia už od korienkov. Taktiež si poradí s intenzívnym, sezónnym ale aj nervovým vypadávaním vlasov.

Balíček obsahuje:
2x šampón Ženšeň a Chinín
2x chinínová voda so ženšeňom
1x chinínová maska

Šampón Ženšeň a Chinín  - recenziu nájdete TU

So šampónom mám veľmi dobré skúsenosti. Má veľmi príjemnú konzistenciu, vďaka ktorej sa veľmi ľahko dá naniesť na vlasy a to bez toho, aby sa z ruky vylieval, alebo bol príliš hustý a tak sa zle aplikoval. Vlasy sú po jeho použití nadýchané, nekrepovitejú a zároveň majú úžasnú štruktúru, vďaka ktorej sa veľmi ľahko a bezbolestne rozčesávajú. Pravidelné užívanie znižuje vypadávanie vlasov a vracia späť prirodzený výzor vlasov.

Chinínová voda so ženšeňom - recenziu nájdete TU

Vďaka jeho bezoplachovacej aplikácií ho môžete použiť prakticky kedykoľvek. Praktická malá fľaštička, v ktorej je uložený je ideálna tak na cesty, ako aj vyloženie do sprchy. Nezaberie takmer žiadne miesto a jeho účinky sú už po týždni viditeľné. Vlasy majú po použití nádherný lesk, veľmi ľahko sa rozčesávajú, sú pevné a zároveň im dodáva objem i hustotu. Pri jeho častom používaní si môžete byť istí, že budete s výsledkami spokojný. Osobne túto vodičku používam už cca pol roka a som nadmieru spokojná.

Chinínová maska  - recenziu nájdete TU

Čo sa týka samotnej masky, má riedku konzistenciu, takže sa veľmi dobre aplikuje na vlasy a je perfektná na samotné zábaly. Ja osobne si s touto maskou robím najčastejšie zábaly, no občasné použitie namiesto kondicionéru či samotnej vody mi taktiež neuškodí, hlavne ak sú moje vlasy v danom týždni či mesiaci nadmerne zaťažované, či už v dôsledku počasia alebo tepelnej úpravy.

S produktmi som nadmieru spokojná. Osobne som tieto prípravky používala už predtým, no keď som sa dozvedela, že sa po novom dá kúpiť aj takáto veľká sada, bola som príjemne prekvapená. A ako bonus, vďaka tomuto setu môžete ušetriť 1,90€. A ak patríte k ľuďom, ktorým je každé € vzácne, určite sa to oplatí.

Menovky: ,