Ochrana pred slnkom

23:27:00 Katarína Sládečková 6 Comments

Prichádza leto a s ním spojené aj opaľovanie. Chtiac-nechtiac, slnku sa určite nevyhneme a preto používame výrobky určené na opaľovanie.


Neopatrné opaľovanie už nie je raritou. Asi každý pozná ten pocit, keď ho pokožka nepríjemne páli. A práve v takýchto chvíľach mám po ruke Panthenol chladivý sprej.

Sprej s vysokým obsahom D-panhenoli a komplexom vitamínov A, E, F podporuje regeneráciu pokožky a príjemne chladí. Ak chcete extra chladivý efekt, stačí si tento produkt uschovať v chladničke. Je maximálne šetrný a preto neobsahuje parafíny, parabény, PEG a parfémy.


Osobné hodnotenie
Moja pleť je naozaj veľmi bledá a keďže sa opaľujem do ružova, spálenie je u mňa na každoročnom poriadku. Pamätám si, keď som ako malá (ešte zo ZŠ) išla na školský výlet do Štúrova na kúpalisko a spálila som sa až natoľko, že ma celé telo bolelo a nevedela som ani to, ako spať aby ma to nebolelo. Najhoršie však bolo, keď mi otec natieral chrbát. Myslela som si, že z kože vyskočím.

Ach,... škoda že som v tej dobe nepoznala tento sprej na spálenú pokožku (a možno ešte nebol k dispozícií). Viete si predstaviť o koľko príjemnejšie by bolo, keby mi prostriedok po spálení iba nastriekal na pokožku a to všetko bez dotyku? Nemusela som trpieť tými "mukmi", ktoré som pri tom zažívala. 

V každom prípade, odkedy som prišla na to, že niečo takéto existuje, nedám na tento produkt dopustiť. Aj keby že sa hneď tento rok nespálim. V každom prípade v posledných rokoch ma pokožka celá štípe (aj keď sa nespálim) od splnka a vtedy mi tento sprej s chladivým efektom veľmi rýchlo uľaví od nepríjemného pocitu.

Produkt, po ktorom zaručene siahnem aj v budúcich rokoch


Panthenol telové mlieko s Aloe Vera

Telové mlieko s Aloe Vera a vysokým obsahom D-panthenolu, alantoínu a biaktívnymi látkami napomáha k rýchlemu obnoveniu pokožky, pričom ju vyživuje.

Osobné hodnotenie
Ako som už vyššie spomínala, moja pleť je naozaj bledá a preto potrebujem mimoriadnu starostlivosť tak pred opalovaním ako aj po opaľovaní. V lete je to pre mňa neoddeliteľnou súčasťou, inak sa aj pri minimálnom opálení začnem okamžite šúpať a ak sa nenatriem, tak som v priebehu chvíľky červená ako rak. 

Veľmi ľahlo sa rozotiera a ešte rýchlejšie sa vstrebáva. Prišla som dokonca na to, že pri roztieraní nemusím stáť pri zrkadle a skúmať, či mám všetko dôkladne rozotreté, nakoľko sa vďaka rýchlemu vstrebávaniu vstrebá aj trošička väčšie množstvo. 

Tento prípravok som nechala u nás na záhrade, nakoľko tam trávime väčšinu času a myslím si, že je väčšia pravdepodobnosť, že ho budem potrebovať tam, ako v pohodlí paneláku. V každom prípade ho musím veľmi pozitívne hodnotiť. Jediné, čo by som mu vytkla je to, že neobsahuje látky pre zhnednutie, no v každom prípade sú jeho účinky naozaj super. 

6 komentárov:

  1. My vzdy pouzivali v rodinne spreje nebo peny, ktere se nechaly pusobit a pote velmi jemne rozetrely. Nedovedu si predstavit na spalenou pokozku patlat mleko. Ja uz nejaky rok nastesti se nespalila, takze tu bolest si nedokazu predstavit. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som si zvykla na Panthenol a naozaj si ho neviem vynachváliť :) Ja sa zas spálim každý rok :(

      Odstrániť
  2. Ja nemám takú citlivú pokožku, mne úplne stačí aj obyč mlieko na opaľovanie od Baley s faktorom 20, ale spreje mám vždy radšej :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Počula som o tom, že Panthenol je dobrý na spáleniny po slnku, snáď sa tomu vyhneme. Ja mám ale našťastie dosť odolnú pokožku, a tak mne stačia úplne tie najmenšie faktory a v polke leta si pokojne vystačím i s obyčajným olejom či už olivovým, kokosovým alebo mandľovým, ktoré chránia pokožku pred UV lúčmi. Ale keďže ja sa slniečku vyhýbam v tých najsilnejších intervaloch tak sa nebojím. Ale odkedy mám malého už začínam premýšľať nad nejakou ochranou. Vyzerá že má pleť po mne, ale ochrana musí byť. Robím si postupne prieskum, pretože sa chystáme v lete k moru a nechcem nechať veci na náhodu, takže vďaka za radu. Ak nie je i v detskej verzii, určite je to vhodné pre môjho chlapa, ktorý sa spáli len čo prejde od auta k bráne. Hold, genetika je genetika :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja sa spálim naozaj každý rok a je to neznesiteľné. Tento rok sa mi to dokonca podarilo v Tatrách za cca 1-2 hodinky, kým som sa štverala na Kriváň. Ten pohľad však za to stál :) A potom som dni trávila s panthenolom

      Odstrániť