Schudnime do plaviek

Aj vy sa snažíte schudnúť do plaviek no doposiaľ bez výsledku? Fitlist.sk vám v tom môže pomôcť. Ide o unikátny program, ktorý vám naplánuje jedálniček rovnako ako aj cviky, vďaka čomu schudnete na vašu vysnívajú hmotnosť.

Tvorba profilu
Ako to už býva zvykom, opäť sa jedná o systém, ktorý potrebuje vedieť moju výšku, váhu, pohlavie, spôsob práce a moje aktivity či vysnívanú váhu na to, aby ma mohol lepšie analyzovať a prispôsobiť teda režim.

Veľmi zaujímavou funkciou, ktorá ma okamžite oslovila bolo moje želanie: schudnúť, pribrať či zostať na váhe. U mňa to bolo jednoznačne schudnúť.

Jedálniček
Veľkou výhody jedálnička ako aj tejto stránky je, že si do profilu môžem zadať potraviny, ktoré nemám rada alebo som na ne alergická. Hoc nie som na nič alergická, moja vyberavosť nepozná hraníc a tak sa môj jedálniček radikálne zjednodušil. Na druhú stranu však obsahoval už iba to, čo mám rada a čo určite zjem.

Každý týždeň však bol niečím iný, a tak mi počas mojej 2 týždňovej "výzvy" nič neliezlo hore krkom, čo je podľa mňa veľké plus.

Medzi najväčšie zaujímavosti patrí napr. Doba chudnutia (u mňa bola stanovená na 15-30 týždňov), denný príjem v kCal alebo Zoznam potravín. Osobne som najčastejšie využívala zoznam potravín, vďaka ktorému som si mohla nakúpiť už vopred všetko a nemusela som prezerať každý jeden recept. Ušetril mi naozaj nespočetne veľa času.

Vďaka tomuto jedálničku som pochopila, že aj zdravé jedlo môže byť chutné a navyše nemusím byť hladná. Jedálniček sa skladal vždy z 5 jedál so stanoveným časom, kedy bude niečo konzumovať. Ak mám povedať pravdu, po týchto dvoch týždňoch si moje telo samo povie, že je čas na jedenie. :) Veď predsa keď malé dieťa môže dodržiavať režim, prečo by sme my nemohli.

Cvičenie
Pri cvičení som si mohla opäť určiť, či som muž/žena, koľkokrát do týždňa chcem cvičiť (2,3,4), kde budem cvičiť (doma/posilňovňa) a samozrejme či chcem pribrať, schudnúť alebo spevniť svoje telo. Osobne som v tomto prípade zvolila opäť chudnutie, aj keď samotné spevnenie by ma taktiež zaujímalo.

Veľkou výhodou týchto cvičení bolo to, že pri nich nebolo potrebné používať pomôcky, takže to zvládne naozaj každý (ak som si zvolila možnosť doma). Prvý deň to bola naozaj záťaž pre môj organizmus. Som zvyknutá cvičiť, no nie takýto štýl cvičenia (to je akoby ste z tanca prešli na bojové umenie. Darmo tancujete už 4 roky, keď vám to pri boji nepomôže, nakoľko neovládate techniku). Organizmus si však už po pár dňoch na toto cvičenie zvykol a cviky mi nerobili problém. Áno, stále sa mi pri cvičení trasie svalstvo a je to prekonávanie sa, no už z neho nemám svalovicu, čo je podľa mňa veľké PLUS.

Osobné úspechy
Napriek tomu, že som za tieto 2 týždne svoju vysnívanú váhu nedostala (na to by som musela cvičiť podstatne viac), určite vidím výsledky. Za 2 týždne som schudla 1kg a asi 2 cm z brucha :) Pre mňa to je však naozajstný pokrok, že ma tento cvičebný plán donútil cvičiť a najmä to, že sa cítim v oveľa lepšej kondícií, zdravšie a šťastnejšie. A ako bonus, fitlist.sk má dokonca verziu aj pre telefóny.

Menovky: ,