Pozitívne myslenie 1 DEŇ

0:27:00 Katarína Sládečková 12 Comments

Ahojte :) Určite ste zažili dni, kedy ste sa necítili práve najlepšie. Možno máte dlhodobo pocit, že váš život nemá zmysel, alebo sa pokúšate nájsť kúsok šťastia. A keďže som natrafila na super knihu Zázrak od Rhondy Byrne, rozhodla som sa, že vám z nej kúsky pridám. Ide o super techniky, ktorými si dokážete navodiť dobrú náladu už od začiatku dňa.

A že to funguje? Túto metódu skúšam na sebe a musím priznať, že som ani nečakala, že bude mať také super výsledky.  :) Tak čo, ideme do toho?

1 DEŇ - VĎAČNOSŤ
Obohaťte svoje ráno malým zápisníkom, do ktorého si budete písať veci, za ktoré ste vďačný. Každé ráno hneď po prebudení siahnite po tomto zápisníku a napíšte doň 10 vecí, za ktoré ste vďační. Zakaždým však napíšte aj dôvod, teda Ďakujem za ..., pretože .... :

Túto metódu vykonávajte čo najdlhšie, no najlepšie je vykonávať ju minimálne mesiac, a to každé ráno. Teda 300 rozdielnych vecí. Môže to byť však čokoľvek: slnko, nohy, ruky, váš pes, rodina, láska, príroda, no môžete byť vďační aj za to, že ste sa dnes prebudili.

Následne sa zamyslite nad týmito vecami a skúste ich čo najlepšie precítiť. A potom povedzte 3 krát ďakujem. Je jedno komu túto vďaku poviete. Či ju pošlete do vesmíru, Bohu, Budhovi,... hlavne sa poďakujte.

Rada na koniec
Začiatky boli najťažšie :) Preto som svoje vďaky rozdelila na 4 oblasti: vzťahy, život, práca/škola a okolie. Pred každým začatím dňa si do zoznamu 10 napíšem niečo z týchto oblastí.

Vzťahy: kamaráti, priateľstvo, láska, rodina
Život: Moja osobnosť a všetko čo sa mi darí + zdravie, záľuby, zážitky
Práca/škola: Známky, predmety, vyučovanie resp. prádzniny a odpadnuté hodiny, pochvaly, spolupráce, práca, kariéra, budúcnosť, úspechy, články, blogerstvo
Okolie: príroda, architektúra, pamiatky

12 komentárov:

  1. Kráásne... (: vďačnosť, pozitívne myslenie, afirmácie, motivačná literatúra ma sprevádza už niekoľko rokov a fakt to funguje. Takže držím palce.

    Daniela

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne, naozaj je to veľmi pekné vstávať s pocitom, že život má zmysel a nie je taký zlý :)

      Odstrániť
  2. túto knižku som absolvovala celú :) veľmi ma baví všetko čo sa týka Tajomstva,Zázraku,pozitívneho myslenia atď.. :) naozaj to všetko funguje a verím tomu :)
    len tak ďalej :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja ju absolvovávam, len troška pomalšie :) Ale funguje to naozaj super :)

      Odstrániť
  3. Knihu jsem četla a koukala jsem i na film :) moc pěkný

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zrejme máš na mysli The Secret, pretože táto kniha nebola sfilmovaná. Avšak aj The Secret je naozaj super

      Odstrániť
  4. Myslím, že trochu motivácie potrebuje každý občas. A niekedy je čas, kedy oveľa viac. Od Rhondy mám Tajomstvo a ľúbilo sa mi to. Viem, že napísala aj pokračovania. A momentálne mám dosť ťažké obdobie, tak rozmýšľam, že si prečítam niečo povzbudzujúce. Vďaka za pripomenutie

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To máš pravdu, aj ten najpozitívnejší človek má vec, na ktorej ešte musí cvičiť :)

      Odstrániť
  5. Moje mama číta tieto pozitivne knihy a už aj mňa tým nakazila :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to je naozaj super. Mňa k tomu dostal môj strýko keď som mala 13 rokov

      Odstrániť
  6. ja si veci za ktoré som vďačná nepíšem, ale ďakujem každý večer keď ležím v posteli a rekapitulujem svoj deň :)

    OdpovedaťOdstrániť