Zázračný doplnok menom Colostrum

Prednedávnom mi stránka senzimedical.sk ponúkla, či by som nechcela vyskúšať ich nový produkt s názvom Kolostrum. A keďže mám výživové doplnky naozaj veľmi rada, rozhodla som sa vyskúšať. O aký produkt vlastne išlo a čo naň hovorím?

Niečo o produkte
Doplnok výživy na imunitu SENZA Colostrum obsahuje kolostrum, prvé mlieko cicavcov, ktoré vzniká okamžite po pôrode, avšak jeho kvalita a zloženie sa postupne mení. Najhodnotnejšie je odobraté niekoľko hodín po pôrode a obsahuje celú radu dôležitých látok. Vykazuje vyššiu enzymatickú aktivitu kataláz, amyláz a lipáz, má vyšší obsah vitamínov rozpustných v tukoch, ako aj vitamínov B1 a B2. Kolostrum má mierne slanú chuť pre vyšší obsah horčíku a obsahuje tzv. kolostrálnu imunitu, teda vysoký podiel imunoglobulínov IgG, IgA a IgM. Rovnako kolostrum obsahuje dôležitý glykoproteín s vysokým obsahom železa – laktoferrín, ktorý vykazuje celú radu fyziologických účinkov, vrátane antivírusového a antibakteriálneho. Najvyššia aktivita kolostra sa prejavuje v črevnej pasáži, teda mieste, kde je sústredená podstatná časť imunitnej výkonnosti organizmu. Použitie kolostra je veľmi rôznorodé. Účinné je pri infekciách, alergiách, zápaloch, bolestiach kĺbov, metabolických ochoreniach aj autoimunitných reakciách. Kolostrum je predmetom mnohých výskumov a celosvetovo uznávaným doplnkom stravy. Naše SENZA Colostrum pochádza z kontrolovaných chovov na južnej Morave.

Využitie


Osobné hodnotenie
Prípravok som brala cca mesiac, pričom som ho brala podľa inštrukcií na krabičke. Teda, jednu tabletku ráno a jednu večer. Neviem či som len ja taká zásadná alebo si pri nových liekoch či vitamínoch, ktoré ste doposiaľ nepoužívali, pozriete návod a pribalený letáčik. Osobne sa bez toho neviem pohnúť, a tak som si aj v tomto prípade naštudovala niečo o Kolostrume. Musím však priznať, že som väčšinu informácií mala už zo spomínaného internetu. A tak som sa z letáku nič nové nedozvedela. (Ale aspoň som mala dušu na mieste, že som si to naštudovala :D Hihihi). 

Čo sa týka samotnej tablety, je plnená bielky práškom, ktorý mi vôňou pripomína sušené mlieko. Tableta je mäkká, takže sa veľmi dobre prehĺta a v krku sa mi nezasekáva, čo je pre mňa naozaj veľké plus. V súčasnosti mám totiž s takýmito výživovými dplnkami podobného tvaru problém, že sa mi zvyknú zaseknúť v krku a ani po viacerých pohároch vody nepociťujem úlavu. Kolostrum sa mi však jeho mäkkému zhotoveniu ľahko kĺže už pri prvom poháry vody. 

Ak mám povedať pravdu, zo začiatku som nepociťovala žiadne zmeny, a to dokonca ani po 2 týždňoch. Avšak už pri 3ťom týždni používania som si všimla nejaké tie pozitívne zmeny. V tomto týždni sme mali veľa klimatických zmien. Chvíľku teplo, chvíľku zima, nádherné počasie a zrazu začne pršať a podobne. Navyše, v tomto čase som s kamarátkami mala veľa času a tak sme zvykli byť do noci pod holým nebom, a tak si vychutnávať nočné hviezdy. Neraz nás však "prepadol" dážď, a tak som zmokla ako myš. Kým som stihla pribehnúť domov, bola som celá premočená až na kosť. Moja kamarátka tak okamžite prechladla a dostala horúčky. A to si na noc ešte dala Teraflu. Ja som si spravila obyčajný čajík a nebolo mi absolútne nič. A to má moja kamarátka celkom dobrú imunitu. Toto vychádzkovanie však pokračovalo už po kamarátkynom čiastočnom preliečení (cca 3 dni). Tentokrát sme však išli na chatu, kde bola dosť veľká zima. A aj keď sme si opekali, zuby mi rapídne drkotali. Navyše, chata nebola dostatočne vykúrená, a tak som mala dosť veľký problém zaspať. Avšak ani po tomto zážitku som nebola chorá, čo ma príjemne prekvapilo. Totižto, na zimu som dosť háklivá a vždy sa mi upchá nos. Tentokrát však nič. 

Ďalším veľmi pozitívnym spôsobom, ktorým sa prejavili tieto tabletky boli moje milované kĺby. Ako športovec bojového umenia to nie je vždy sranda a kĺby si to častokrát odskáču. Už dlhšiu dobu som mala problém, že keď som vyšla na 6 poschodie ku kamarátke (zo zásady chodím po schodoch) už pri 4 poschodí som dosť cítila kĺby. Tentokrát som však dokázala vyjsť až na 6 poschodie a kĺby som iba zľahka cítila. A aj to ma neboleli, iba som cítila nepríjemný tlak, ktorý mi však nerobil žiadne ťažkosti. 

Colostrum je určený aj na iné problémy ako sú napríklad alergie, zápaly či únavy, no týmito stavmi našťastie netrpím. Verím však, že je liek dostatočne účinný, aby aj tieto problémy dokázal zmierniť. 

Menovky: ,