Leopard tohto roka

Ahojte kočky. Aj vy sa tak veľmi tešíte na HALOWEEN ako ja? Tento sviatok som doposiaľ neoslavovala, no vždz som túžila ísť na nejakú Haloweensku diskotéku. Niekedy som nemala s kým ísť, inokedy som zas mala tréning. Tento rok mi však termín absolúnne vyhovuje, takže si užijem prvé prezliekanie sa. A ako inak, aj ja idem za mačku. Napriek tomu, že je to už viac menej zvyk u každého dievčaťa, totálne sa teším. Je to najmä z toho dôvodu, že som po mačacom kostýme vždy túžila a konečne sa mi to splní.


Nevedela som sa však rozhodnúž, či siahnem po mačke alebo leopardovi. Napokon ma však presvedčilo Kung-Fu, kde je mojim obľúbeným štýlom tiger s ostrými pazúrikmi, a tak som sa rozhodla napokon pre leoparda. A aj keď bolo toto líčenie pre mňa naozaj veľkou komplikáciou, napokon som veľm spokojná s mojim výtvorom. Musím však podotknúť, že som minula nesmierne veľa čiernej ceruzky, ktorú som musela viackrát strúhať a samozrejme si celý večer dávať pozor na svoje líčenie, aby som sa neroztiekla.

Pri líčení som použila oranžový lak a lak s čiernymi trblietkami, ktorý však absolútne nechcel na štetček naniesť trblietky, a tak to vyzerá len ako priesvitný lak. Samozrejme tónovací krém, riasenku, tiene, už spomínanú čiernu ceruzku, balzam na peryrúž a lesk, avšak lesk je natoľko výrazný, že samotný rúž prekryl.

Čo hovoríte na takéto líčenie? Viem, že nie som expert, no mne sa to veľmi páči. Zároveň vám sem pridávam fotku po 7 hodinách s líčením z diskotéky s najlepším kamarátom, a to nebol dodatočne upravený make-up.

Menovky: