Novinka v mojom šatníku

16:00:00 Katarína Sládečková 7 Comments

Konečne sa opäť dostávam po dlhej dobe k oblečeniu. Aj keď nám slniečko pomaličky zachádza, prinášam vám recenziu na jedny krásne šatičky, ktoré je možné zakúpiť v rôznych veľkostiach ale aj vzoroch.

Tieto šaty sú naozaj krátke, a tak ich určite vynosíte najmä v horúcich dňoch. Teraz, keď sa nám však ochladilo, ich môžete nosiť napríklad s legínami. Stále budete vyzerať štýlovo i sexi. Sú ideálne na rande ako aj na večer strávený s priateľmi. Ak teda patríte k dievčatám či ženám, ktoré milujú šaty, potom ste možno našli to správne.

Tieto šaty je možné zakúpiť v 4 rôznych vzoroch a to: pásikavý design (čierno-biele pásiky), šaty posiate ružovými kvetinami, pestrofarebný kvetinový vzor a napokon pierka. Osobne sa mi veľmi páčili pierka, no napokon som sa rozhodla pre pestrofarebné kvetiny, ktoré v sebe nosia nádych retro štýlu a zároveň romantiky. Majú elastický pás, ktorý vám zaručí pohodlie. Žiaľ, samotná látka nie je až taká kvalitná, no šaty sú aj napriek kombinácií akrylu, polyesteru, spandexu a lanonu v celku pohodlné.

Šaty je možné zakúpiť v 5 veľkostiach a to:
  • 2: prsa - 88 cm, pas - 54-85 cm, délka: 86 cm
  • 3: prsa - 92 cm, pas - 56-90 cm, délka: 88 cm
  • 4: prsa - 96 cm, pas - 58-95 cm, délka: 88 cm
  • 5: prsa - 100 cm, pas - 60-100 cm, délka: 90 cm
  • 6: prsa - 104 cm, pas - 62-105 cm, délka: 90 cm
A ak si k šatám zvolíte ten správny make-up, rozhodne zažiarite. Vyskúšajte ich skombinovať s jemným "nude" líčením. Použite zemité farby a na pery ružový rúž, napríklad značky Rimmel. Osobne by som odporúčala dlhotrvajúci rúž Rimmel Lasting Finish s krásnym odtieňom červenej alebo balzam na pery, ktorý vám nie len ochráni, ale aj vám dodá jemný červený odtieň na vašich perách. Vďaka nemu budú vyzerať vaše pery plnšie a atraktívnejšie.

7 komentárov:

  1. Majú krásny vzor :) Pristanú ti :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne. Kvetinový vzor má nesmierne upútal a som rada, že sa mi hodí :) pravdu povediac, až ma to prekvapuje ;)

      Odstrániť
  2. Vyzeráš v nich parádne, roztomilé šaty. Škoda, že mne vôbec nič podobné nesedí. Nemám na to postavu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne. Mne sa paci, ze majú gumičku pod prsiami, takže trocha tvarujú postavu. A keďže nie som modelka, určite to dobre padne

      Odstrániť
  3. Taký pekný klasický strih sa aj mne páči pekný vzor krásne sú:))

    OdpovedaťOdstrániť