Tajomstvo za tajomstvom

Určite ste si u mňa všimli neskutočne veľa pozitívnych slov, príspevkov ale aj kníh, o ktorých píšem. Inak tomu nebude ani tentokrát. Ako sa hovorí, kniha je bránou do duše, no v tomto prípade to môžem povedať dvojnásobne. Nie len že sa ocitám v úplne inom svete, no zároveň mi táto kniha dokáže zmeniť dušu i myslenie. Pýtate sa ako? Jednoducho

Niečo o knihe
Tajemství za Tajemstvím je víc než „jen“ kniha, je to odhalení tajemství, jedinečná příležitost změnit náš život. Jsou v něm odhaleny všechny klíče k poselství uvedenému v knize Rhondy Byrne „Tajemství“ (The Secret), díky nimž může každý čtenář nastoupit svou vlastní cestu osobního růstu a dosáhnout větších úspěchů a blahobytu prostřednictvím přiměřené znalosti svých mentálních schopností. Autorka jde nejen za toto „Tajemství“, ale dělí se s námi rovněž o veškeré své vědomosti o základních zákonech mentalismu.

Osobné hodnotenie
Ak mám byť úprimná, ako prvé čo som si uvedomila je to, že je kniha písaná v Češtine. Nie že by som mala s ňou problém, avšak väčšina The Secretiek (rovnaký tvar, obvykle iný spisovateľ) je písaných práve v slovenskom jazyku. Avšak, pre mňa to nie je prekážkou, no musela som si na to chvíľku zvykať. 

Podobne ako samotná kniha The Secret, aj táto sa snaží vylepšiť náš život a vniesť doň nie len pozitívne myslenie, ale aj všetko to, po čom túžime. 

Momentálne mám načítaných množstvo kníh, no stále sa mám v čom zlepšovať, a tak som si vďaka tejto knihe mohla rozšíriť nie len svoju českú slovnú zásobu, no zároveň si niektoré poznatky osviežiť a naučiť sa niečo nové.

Momentálne mám veľký sen a to je úspešne spraviť všetky zápočty a skúšky, a to všetko bez stresu. Hoc prešiel iba prvý týždeň, patrím k veľkým stres-manom, takže je to pre mňa naozaj veľká výzva. Osobne patrím k človeku, ktorý sa nerád učí, no samotné učenie mi nestačí na to, aby som nemala stres. Mám ho v každom prípade. Preto sa snažím pomocou tejto knihy a rôznych afirmácií nie len nabrať dostatočné množstvo energie a vedomostí, ale aj odstrániť strach spôsobený nedôverou v seba samú. 

Zároveň túto knihu považujem za veľkú mantru, ktorá mi dokáže otvoriť dvere do šťastného a úspešného života.

Celkovo najlepšie a najpozitívnejšie je však v tejto knihe práve fakt, že neponúka iba teoretické informácie, ale aj praktickú časť v podobe rôznych metód pre osobný rast a rozvoj. Preto si dovolím povedať, že sa táto kniha stala jednou z mojich najobľúbenejších. 

Týmto by som sa veľmi pekne chcela poďakovať kníhkupectvu preskoly.sk, ktoré mi túto knihu poskytlo ako recenzný výtlačok. A ak oslovila aj vás, potom si Tajomstvo za Tajomstvom neváhajte kúpiť. Určite neoľutujete.

Menovky: ,