Hudba pre celú rodinu s Proda X6

Určite aj vy žijete vo svete elektroniky a hudba patrí medzi vašu lásku, ktorá vás dokáže nie len rozveseliť, no častokrát vyjadriť i city, ktoré slovami nedokážete povedať. A samozrejme je to taktiež veľmi dobrý a príjemný únik pred problémami. Ako si však užiť hudbu naplno? Dlho som hľadala reproduktor, ktorý by mi plno vyhovoval no zároveň by bol v rozumnej cene. Napokon som však našla značku Proda, ktorá je ešte stále iba novinkou na Slovenskom trhu, vďaka čomu sú ceny naozaj prijateľné.

Mojim výberom sa stal vodeodolný reproduktor Proda X6 s naozaj kvalitným zvukom a predovšetkým veľmi zaujímavým a štýlovým designom. Tento reproduktor bolo možné zakúpiť si v 3 farbách a to žltej lime, nebeskej modrej ale aj mužskej grafitovanej sivej. Ja som sa rozhodla pre žltý lime, nakoľko je táto farba nie len ženská ale aj žiarivá a veľmi veselá. Čo sa týka samotného tvaru ide o typický oválny tvar reproduktorov, pričom na jednej strane obsahuje 2 pogumované výbežky, aby reproduktor dobre stál na rôznych podkladoch. Osobne ho mám najčastejšie položený na stole alebo posteli. 

V balení sa spolu s reproduktorom nachádzala tak príručka na obsluhu ako aj USB kábel a USB adaptér.

Tento reproduktor som pripájala k rôznym telefónom ale aj počítaču a zatiaľ s tým nebol absolútne žiadny problém. Najlepšie na tom je, že sa pripojí a v bluetooth prevedení zobrazí takmer okamžite, takže som nemala doposiaľ žiadny problém s pripojením. Na bočnej strane reproduktoru je zabudované veľké tlačidlo, ktorým je možné reproduktor zapnúť, vypnúť ale aj prepínať jeho nastavenie, nakoľko je možné reproduktor zapnúť v Bluetooth mode ale aj v samotnom prepojení ako zvukový výstup napr. pri pripojení k počítaču ale aj k telefónu prostredníctvom portu na slúchadlá. Tieto dva módy sa od seba odlišujú farebným ukazovateľom, takže vždy viem, či mám aktuálne reproduktor zapnutý v bluetooth mode alebo si ho na bluetooth mod musím prepnúť. Na zapnutie i vypnutie reproduktora stačí podržať tlačidlo 4 sekundy. 

Čo sa týka špecifikácie, ak sa v nej vyznáte, potom rozhodne stojí za prečítanie si:

S reproduktorom som nadmieru spokojná. Cez reproduktor je možné počúvať hudbu ale aj telefonovať, takže pri prichádzajúcom hovore nemusíte odpájať reproduktor od telefónu. Do reproduktora je možné vložiť aj SD kartu z ktorej môžete počúvať hudbu, to som však doposiaľ neskúšala. 

S bluetooth reproduktorom som nadmieru spokojná, má veľmi dobrú kvalitu zvuku a taktiež je aj dosť hlasný, takže s ním (najmä jeho vodotesnosti) môžem ísť robiť párty aj na záhradu. Hoc je na to už trocha zima, na nejaké tie akcie sa mi už zišiel a určite si nasledujúce leto s ním poriadne užijem. Zvuk má kvalitný dokonca aj v prípade, že ho nabíjam a popritom počúvam cez neho pesničky. Táto vlastnosť je taktiež veľmi veľkou výhodou tohto reproduktora, nakoľko ho tak môžete používať celé dni. Osobne však zastávam názor (pokiaľ to nie je nutné), že ho najprv nabijem a až potom počúvam hudbu. 

Veľkou výhodou je aj jeho výdrž. Vo všeobecnosti vydrží tento reproduktor až 6 hodín bez nabíjania a zároveň sa dobíja o polovicu rýchlejšie, teda 3 hodiny. Samozrejmosťou však je, že sa dobije oveľa rýchlejšie ak ho nabíjate cez elektrickú zástrčku ako keby ste ho nabíjali cez počítač. 

Najviac ma však oslovil aj tak svojou jednoduchosťou, nakoľko sa označujem za technického antitalenta. S týmto reproduktorom som však už na prvý pokus vedela čo robiť a nemala som s ním doposiaľ žiadny problém. Preto je vhodný do ruky úplne komukoľvek. 

Menovky: