Neprekvapivé prekvapenie

Prírodné osviežujúce čistiace mlieko, ktoré ma príjemne prekvapilo. A že o akom produkte hovorím? Predsa o Weleda čistiacom mlieku 2v1 pre normálnu a zmiešanú pleť.

Osobné hodnotenie
Z tohto čistiaceho tonika 2 v 1 som kedysi skúšala vzorku a nevedela som si ho vynachváliť. Keďže som tentokrát dostala do ruky veľké balenie, tešila som sa ako bude účinkovať pri dlhodobom používaní a musím priznať, že ma nesklamal. Práve naopak, veľmi príjemne ma potešil.

Musím sa priznať, nerada používam prípravky na pleť, pretože je to podľa mňa strata času, a tak si na tvár dávam iba tie, ktoré mi absolútne vyhovujú, či už vôňou alebo cítim účinky. Čo sa týka vône, je naozaj jemná s citrusovými tónmi.

Toto čistiace mlieko 2v1 som používala každé ráno a večer. Najskôr som si jemne umyla tvár a potom som naniesla toto čistiace tonikum. Nanášala som ho dovtedy, dokým tampón nebol úplne čistý. Zo začiatku som musela použiť 2 tampóny, no v súčasnosti používam iba 1. Zrejme je to spôsobené aj tým, že si pleť obvykle umyjem vodou a tým to pre mňa končí. Odkedy mám však toto mlieko, čistenie vodou mi nestačí. Je to najmä preto, že mi čistenie pomáha, a tak s tým nehodlám prestať. 

Mlieko používam tak na čistenie pleti ako aj na odstránenie zvyšného make-upu. Všimla som si však, že mi vodeodolnú riasenku neodstraňuje veľmi dobre, a tak musím použiť špeciálny odličovač. V každom prípade si však s obyčajnými produktami bez problémov vystačí, a tak ho používam naozaj často. 

Pri pravidelnom používaní som si všimla, že sa mi pleť nie len čistí, no zároveň sa z nej odstraňuje prebytočný maz a akné. V jesenných dňoch zvykávam mať problémy s akné, a tak ma veľmi teší, že mi s ním nejaký ten produkt pomohol. A teraz som mohla nastúpiť do školy plná krásy, radosti a hlavne s nádhernou pleťou.

Menovky: ,