Power Banka

Čawte, čawte :) Určite poznáte ten pocit, keď sa vám pomaličky ale iste vybíja telefón a vy si bez neho neviete predstaviť existenciu. Ok,... trocha preháňam, no ak v ňom máte zapísaný rozvrh, poznámky, všetko čo potrebujete ešte spraviť a samozrejme ho používate aj ako vaše osobné hodinky, ktoré dokážu fotiť ešte aj nádherné zábery, nie je to dvakrát príjemné. Nie ešte ak sa ponáhľate na nejakú schôdzku a odrazu sa vám vybije telefón a GPS je fuč. Čo v tedy robiť? Existuje jeden malý-veľký pomocník, ktorý vám dokáže v tomto prípade pomôcť. Tento neoddeliteľný pomocník dnešnej doby sa volá Power Banka. Ja osobne som siahla po Proda Lovely 10 000MaH.

Vlastnosti a parametre

Osobné hodnotenie
Veľkou výhodou tejto Power Banky je najmä to, že je ju možné pripojiť prakticky k akémukoľvek telefónu. Určite ste si všimli, že tieto novšie verzie telefónov majú už jednu a tú istú koncovku na nabíjanie, a to bez ohľadu či ide o HTC, Samsung, Sony alebo inú značku. Ja mám Sony Xperia Z5 premium, ktorý si cez túto power banku nabíjam. Taktiež je vhodné aj na dobíjanie tabletov, avšak nakoľko nie som držiteľka tabletu, túto časť som netestovala.

Nakoľko je druhá strana kábla na USB, banka sa dá nabíjať tak v počítači ako aj prostredníctvom elektriny. Netreba však hovoriť, že ak nabíjate power banku cez zástrčku, ide to oveľa rýchlejšie. Zároveň obsahuje indikátor, ktorý na banke ukazuje, či je banka nabitá a či je v nej dostatočné množstvo sily, aby dobíjala.

Nakoľko má Lovely až 10 000MaH, dokáže nabiť aj môj veľmi náročný telefón úplne doplna. A to aj vtedy, keď ho nabíjam a zároveň na ňom pracujem poprípade sa hrám. Takže, dá sa povedať, že nie len dobíja môj telefón ale aj nabije. Ak sa pýtate, koľko táto batéria vydrží, ja si ho zvyknem nabíjať tak, že na ňom zároveň aj pracujem a vydrží mi cca 1,5 nabitia. Takže usudzujem, že by mi bez práce vydržala 2-2,5 nabitia, čo je naozaj veľmi slušný výkon, na to aký silný a výkonný telefón mám, čo znamená že aj veľmi veľa baterky vybíja.  

Power Banku od Prody je možné zakúpiť v rôznych farbách, konkrétne v tyrkysovej, ružovej a potom neutrálnejších farbách ako je biela a čierna. Ja mám doma čiernu Power Banku, ktorú si neviem vynachváliť. Jej veľkosť je vhodná akurát do ruky, takže sa s ňou pohodlne manipuluje a dokonca sa zmestí aj do vrecka. 

V neposlednom rade nesmiem zabudnúť na LED svetlo, ktoré je taktiež obsahom tejto power banky. A ak si myslíte, že ho nikdy nevyužijete, opak je pravdou. Ja som ho už mala možnosť využiť, keď som išla v noci z vlaku a nejak zabudli rozsvietiť. Teda, aspoň som si týmto malinkým svetlom mohla posvietiť na cestu, poprípade som ho využila keď som v noci písala článok a potrebovala som si niečo prečítať z papiera, ktorý som mala vedľa. Na takéto miniúkony je úplne ako stvorená.

Menovky: