Tuhé dezodoranty s novodobou technológiou

Už nám prišlo jesenné obdobie a pomaly sa nám blíži aj to zimné. Študenti ponastupovali do školy, listy začali odpovedať a ja? Ja si spokojne nažívam aj s mojimi príjemnými produktami. 

Rexona Maximum Protection Stress control
Rexona Maximum Protection Stress Control je určená pre ženy, pričom ide o  48hodinový antiperspirančný dezodorant s technológiou TRIsolid, určený na každodenné použitie.

Určite ste zvyknutí, že sa dezodoranty používajú ráno, no tento by sa pre maximálny účinok mal používaťcez noc. Dôvodom je telesná teplota. Nakoľko sa telesná teplota v priebehu dňa mení, pokožka prijíma látky najlepšie v noci, čo umožňuje tejto technológií vytvoriť silnú ochranu pre celý nasledujúci deň práve v noci. 

Tento tuhý antiperspiračný dezodorant má veľmi peknú vôňu. Musím však priznať, že som si dlhšie zvykala na to, že ho musím použiť pred spánkom a nie až ráno. Na druhej strane sa mi táto metóda veľmi osvedčila, keďže ho už nemusím použiť cez deň. Dovolím si povedať, že ide o najozaj prevratnú technológiu, vďaka ktorej mám s použítím dezodorantu pokoj po celý deň. Za vínimku považujem iba dni, kedy idem cvičiť. 

Rexona Maximum Protection Active Shield

Tento antiperspirant je určený na eliminovanie zápachu v podpazuší, ktorý bol spôsobení baktériami.

Active Shield sa na rozdiel od Stress Control má používať práve cez deň. Hlavným roydielom je to, že sa Stress Control aktivuje stresom a naopak Active Shield bojuje proti zápachu. Ja som si preto obľúbila o čosi viac Active Shiel, aj keď Stress Control má taktiež svoje pozitíva. 

Tento prípravok bol vrobený najmä kvôli výskumu, ktorý preukázal, že až 33% mužov je od ženy odradených práve kvôli zápachu, ktoré bolo zapríčenené potením. Na druhej strane to muži nemajú o nič ľahšie, keďže u žien je tento faktor dôležitý až na 51%, čo je o 18% viac. Ak sa nad tým zamyslíme, je to naozaj veľmi vysoké percento, a tak by sme s tým mali niečo robiť a zároveň sa samozrejme chrániť. Myslím si, že po tejto štatistike budete milovať váš dezodorant či antiperspirant ešte viac. 

Tento produkt som zo začiatku používala najmä pred športom, no neskôr som ho začala používať pravidelnejšie, a to každé ráno. Musím povedať, že odkedy používam tento prípravok, cítim sa oveľa príjemnejšie, a najmä mi vždy vyčarí úsmev, keď si spomeniem na hore spomínanú štatistiku. Pretože viem, že ja do tých 33% už určite nepatrím. 


Veľmi pekne ďakujem spoločnosti AMI Slovensko, ktorá mi tieto výrobky poskytla k testovaniu, a tak som o týchto tak povediac, novinkách s veľmi zaujímavou technolóǵíóu mohla informovať aj vás.

Menovky: ,