Tvorivá sila čakier

Ako správna fanúšička čínskej kultúry a ich životného štýlu som si nemohla odpustiť začať nazerať aj na čakry a ich silu. A aj keď som v nich ešte dosť neskúsená, musím sa priznať, že ma dosť zaujímajú. Aj to bol dôvod, prečo ma zaujala kniha tvorivá sila čakier, ktorá hovorí o zhmotňovaní si svojich snov. 

Niečo o knihe
Tato kniha vám dodá inspiraci a vodítka na cestě, kde budete moci sladit sny se svým životním posláním a opravdu je uskutečnit. Klade otázky, na které byste sami nepřišli; ukazuje cesty, které by vám jindy připadaly nemožné. Nadchne vás a přiměje zkoušet hned při čtení, teď a tady, hledat a objevovat to, co opravdu potřebujete. Probudí vás k životu. Podpoří vaše sny. A co hlavně – pomůže vám je nastartovat a zrealizovat!

Osobné hodnotenie
Kniha je písaná v českom jazyku, čo mi však vôbec nevadí. Som zvyknutá čítať v českom jazyku, a tak som si to vlastne ani nejak neuvedomovala. Skôr by som povedala, že som rada, že sa táto kniha dostala do mojich rúk a najmä som rada, že jej rozumiem a nemusím si ju prekladať z nejakých pre mňa komplikovaných jazykov ako je napríklad angličtina.

Ako prvé by sme mali vedieť, že v tele máme niekoľko čakier (konkrétne 7), pričom každá z nich je vnímaná a využívaná na niečo iné. Dokonca majú aj odlišné farby, podľa ktorých ich človek rozpozná a samozrejme aj inú časť tela. Mne najdôležitejšia je práve zelená (či ružová) farba, ktorá tvorí práve srdcovú čakru. V tejto oblasti mám totiž najväčšie problémy.

Na to, aby sa nám darilo si čo najlepšie zhmotňovať naše priania by sme mali byť v duchovnej rovnováha so zemou i nebom. To však nedosiahneme, ak naše čakry (áno, všetky do jednej) nie sú v duchovnej pohode a niečo im chýba. Nemyslite si však, že je to niečo hmotné. Je to skôr o duchu človeka a jeho myslení.

Ak sa človek naučí ovládať a používať svoje čakry. ak ich otvorí, v živote sa mu začnú diať veľké zmeny. Nie je to však jednoduché a treba na to veľa veľa cvičenia a zdokonaľovania sa. 

Ja sa momentálne snažím najviac pracovať na siedmej čakre, ktorá je určená na odstránenie si nesprávnych dogiem ako napr: Ak má človek šťastie v hre, nemôže mať šťastie v láske. Peniaze ničia charakter človeka a podobne. 

V každom prípade však plánujem pracovať na každej čakre, a určite sa neuspokojím, dokiaľ sa s nimi nenaučím pracovať.

Čo sa týka knihy, je písaná tak, aby jej pochopili aj lajci, takže som s ňou veľmi spokojná.Cvičenia a návody ako sa naučiť pracovať s čakrami sú naozaj veľmi zaujímavé a mnohokrát i nevídané. Nemôžem však tvrdiť, že by to bolo niečo "nenormálne" čo by som odmietala vykonávať. Práveže naopak. Hoc sú to veci, ktoré som doposiaľ nerobila, určite si ich zaradím do svojho života. 

Menovky: ,