Môj Mikuláš bez cukru

Ani sa to nezdá, no už sú to 3 mesiace čo nejem sladké a sladkosti. A keďže prišlo obdobie Mikuláša a Vianoc, veľa ľudí sa pozastavuje nad tým, čo jem alebo čo som vlastne dostala na Mikuláša.

Určite viete, že existujú sladkosti i slané pokrmy ktoré môžem konzumovať aj ja. Napriek tomu, že som vyradila zo svojho jedálnička med, cukor a iné jeho napodobeniny. V prírodnom a nespracovanom stave (ovocie atď) ho však konzumujem. To je aj dôvod, že dokážem nájsť niekoľko pokrmov, ktoré síce možno nie sú zdravé ale môžem ich konzumovať aj ja. A samozrejme aj zdravé mňamky, ktoré sa nachádzajú aj v mojom balíčku. Čo som teda dostala?

Medzi tie zdravšie pokrmy a sladkosti bez cukru patria najmä RAW tyčinky, no konzumujem v podstate všetko tzv. SUGAR FRRR alebo NO ADDED SUGAR  . Teda tieto tyčinky majú určitý obsah cukru, no nie je tam umelo pridávaný. Na druhej strane si ešte stále dávam pozor na to, či neobsahujú Aspartam alebo cukor a preto si zloženie pozorne čítam.

K slaným o nezdravý pokrmom patria solené chipsy a veľa ďalšieho.

A samozrejme nemôžem zabudnúť na oriešky, ovocie a jadierka, ktoré taktiež môžem.

A aby som nezabudla, môj kamarát ma na Mikuláša potešil RAW tyčinkami a roztomilým snehuliačikom, ktorému som dala čínske chlapčenské meno Wei, čo znamená impozantná myseľ. Okamžite si našiel náš Wei miesto na Xbox poličke, kde mi robí príjemnú vianočnú atmosféru :)

Menovky: ,