Sprchovanie zábavou

Aj vy sa radi nechávate rozmaznávať so sprchovými gélmi? A čo takto vyskúšať nejakú sviežu a voňavú novinku?

Probiotický sprchový gél
Tento probiotický sprchový gél ktorý chráni a hydratuje pokožku, na ktorej zanecháva jemnú ochrannú vrstvu a súčasne napomáha upokojiť podráždenú a zapálenú pokožku. Výrobok je klinicky testovaný.

Tento sprchový gél je vhodný najmä na atopickú či citlivú pokožku. Preto je k pokožke oveľa jemnejší a citlivejší. Osobne problémy s pokožkou nemám, no na moju pokožku je jemný a dovolím si povedať, že ako stvorený.

Veľkou škodou je to, že tento gél nemá žiadnu vôňu. Ja mám najradšej príjemne voňajúce gély, ktoré dokážu pokožku príjemne prevoňať. Je preto škoda, že tento sprchový gél nemá žiadnu vôňu. Na druhej strane je vďaka tomu vhodný tak pre mužov ako aj ženy.

Pokožka je po ňom veľmi dobre hydratovaná a tento jemný filter je i na prvý pohľad viditeľný, nakoľko sa po použití pokožka zľahka ligoce.

Ružový sprchový gél
Sprchový gél z ružovej vody má veľmi peknú vôňu, ktorá ma oslovila už na prvý dojem. Je veľmi ľahká a vonia naozaj kvetinovo. Osobne zbožňujem kvetinové vône, a tak si dovolím povedať, že je mi z tohto hľadiska vyhovuje oveľa viac, ako ten probiotický. 

Sprchový gél je vhodný pre suchú, mastnú, normálnu, kombinovanú i mladú pokožku. Nakoľko je moja pokožka mladá i normálna, je na moju pokožku ako stvorený. Osobne ho však obľubujem však najmä vďaka krásnej vôni.

Tento gél je ako stvorený na dehydratovanú pokožku, no osobne s týmto problém nemám. Čo sa týka konzistencie, ide o gél ktorý sa veľmi ľahko po pokožke rozotiera.

Menovky: ,