Dangerous Woman

Prednedávnom ste sa mali možnosť zapojiť do mojej Valentínskej súťaže, kde som sa vás pýtala, aká vôňa bude tá vaša pravá, Valentínska. A tak som sa v tomto duchu snažila napísať aj nasledujúci článok.

Nakoľko prišiel Valentín a ja som tento sviatok oslavovala sama, rozhodla som sa, že sa tento mesiac obdarujem niečím, čo ma už dlhšiu dobu lákalo. Touto vychytávkou bola krásna vôňa od Bruna Bananiho s názvom Dangerous woman.

Samotný názov vône ma oslovil už na prvý pohľad. Ako trénerka a zároveň stála žiačka čínskeho bojového umenia Shaolin Kung-Fu si o mne veľa ľudí myslí, že som nebezpečná. A tak znie aj samotný názov. Nebezpečná žena. Avšak to, že ma táto vôňa bude vystihovať ešte viac ako sa na prvý pohľad môže zdať som naozaj nečakal.

Poznáte citát: Nesúď knihu podľa obalu? Každý, kto počuje, že už viac ako 8 rokov cvičím aktívne Kung-Fu si ma okamžite predstaví ako nebezpečnú ženu. Dievča, ktoré sa nebojí pobiť sa. Ktoré svoje teritórium chráni zubami i nechtami. A dokonca si častokrát myslia aj to, že som nejak agresívna či výbušná. Skrátka ma hneď priradia k mužskému a dominantnému chovaniu. Opak je však pravdou. Pod tou úvodnou stránkou sa skrýva milé, priateľské a nežné dievča, ktoré nemá rado konflikty či zmeny. Miesto toho aby konflikty riešila, radšej sa im vyhne už vopred. Možno som trocha dominantná (čo ako trénerka musím byť), no zároveň aj veľmi jemná. Romantická duša, ktorá rada sníva.

A taká je aj táto vôňa. Samotný názov hovorí o nebezpečenstve a dominancií. Ružovo-čierna farebná kombincia vzbudzuje ženskosť no zároveň i veľkú energiu. A čo sa skrýva pod jej obalom? Sladkastá a neodolateľná vôňa. Vôňa, ktorá pripomína nežnú a jemnú stránku ženy. Romantické tóny znásobujú ten samotný pocit ženskej výnimočnosti a jedinečnosti.

Hlava
Čierny rybíz

Srdce 
Kokos, kvetinové tóny

Základ
vanilka, heliotrop

Ako sa hovorí: V jednoduchosti je krása. A tak vnímam aj túto vôňu, ktorá sa skladá iba z 5 ingrediencií, no je naozaj jedinečná a úžasná.

Darčeková sada
Obsahuje hneď dva produkty. A to 50ml sprchový gél a 20ml toaletná voda. Teda ide o milimalizmus, ktorý však pre mňa stojí naozaj za to.

Oba tieto produkty sú ladené do ružovo-čiernych tónov. Ružová farba postupne prechádza do tmavších tónov, až napokon do čiernej. Veľmi sa mi páči ten samotný prechod, ktorý je prešpekulovaný do posledných detailov.

Ako som už spomínala, oba tieto produkty majú ľahkú, jemnú, sladkastú vôňu. Spojenie kvetín so sladkými ovocnými tónmi.

Sprchový gél
Sprchový gél má veľmi dobrú konzistenciu. Veľmi ľahko sa rozotiera po tele a nádherne prevonia celú pokožku. Opäť ide o sprchový prípravok, ktorý dokáže prevoňať celú kúpeľňu a pri chôdzi zanecháva ľahký závan romantickej vône aj za človekom :)

Žiaľ, sprchový gél nezanecháva až taký ochranný, jemný filter na pokožke, ako som očakávala. Taktiež nepení až tak, ako som zvyknutá. No určite nemôžem povedať, že by išlo o nejaký úplný prepadák. Koniec koncov tieto sprchové gély s vôňou toaletných vôd sú vyrábané najmä kvôli vôni, ktorú splnil.

Toaletná voda
Veľmi sa mi páči, že flakón je priesvitný a vôňa jemne ružovej farby. Flakón má veľmi zaujímavý zľahka naklonený a vlnovkový vzhľad, čo mi príde naozaj originálne, zaujímavé a najmä pekné. Prenesená kombinácia ružovo-čiernej farby do ružovej farby vône a čierneho vrchnáka mi taktiež príde veľmi jedinečné.

Z vône postačí nastriekať 2-3 streky a zaručene vydrží aj pol dňa. Osobne ju najčastejšie hlavne z tohoto dôvodu používam predtým, ako idem do školy alebo brigádovať.  Takto aspoň počas celého dňa nemusím stresovať, či sa náhodou nemusím opäť nasprejovať. Pri náročnej fyzickej aktivite však vôňa prchá oveľa rýchlejšie. Preto ju najradšej používam na každodenné použitie. 

Jedinou malou chybičkou je to, že ide o malé balenie. Určite však po nej siahnem aj v budúcnosti, nakoľko je úplne úžasná.

Menovky: ,