Krásna vôňa i silné vlasy

Ahojte dievčatá. Dnes som si pre vás prichystala také malé combo v podobe Milva šampónu na vlasy + parfému z ruží. 

Luxusný parfum s ružovým olejom
Hľadáte niečo, jemné, romantické a zároveň ženské? V takom prípade vás táto vôňa určite osloví. Poďme ale od začiatku,...

Ako prvé, čo si každý všimne na samotnom parfume je samozrejme vzhľad. Veď predsa ten vidíme skôr, ako cítime samotnú vôňu. Čo sa týka škatuľky, je veľmi tematická a farebná. No samotný flakón je skrátka luxusný. Jeho nádherné ženské krivky určite očaria každú ženu. Teda, neviem či len mne to tak príde, no pripomína mi nádhernú siluetu ženskej postavy s úzkymi bokmi. Jednoduchý štvorcový uzáver veľmi dobre priľne a samovoľne sa neotvára. A ako to už býva zvykom, po otvorení nájdete pod uzáverom rozprašovač pre bezproblémovú aplikáciu. Farba tohto parfumu je v bledo ružových tónoch, čo krásne dotvára celkový efekt flakónu. 

Veľkou výhodou tohto parfému je samotné zloženie, ktoré neobsahuje parabény a ani agresívne konzervačné látky. 

Vôňa tohto parfému je veľmi ľahká. Človek má pri nej pocit, akoby sa práve preniesol do oázy ruží, ktoré práve rozkvitajú. Cíti ako sa mu do chrbta opiera slnko a tú vôňu si užíva plnými dúškami. Nakoľko je vôňa veľmi jemná, má pocit akoby išiel po chodníku pomedzi ruže, a cítil ich s každej, každučkej strany. Osobne mi táto predstava príde veľmi romantická, a tak by som radila aj túto vôňu k romantickým. 

Hair repair šampón
Hľadáte bojovníka proti vypadávaniu vlasov a zároveň niečo, čo by ich regenerovalo? Zvoľte si Hair repair s chinínom

Obal tohto produktu je robený v oranžových tónoch a je pomerne jednoduchý. Ako to už u Milva produktoch býva, aj tento má biely uzáver, ktorý sa dá veľmi ľahko uzavrieť (potiahnutím smerom nahor) i zatvoriť (smerom nadol).

Šampón je vhodný na väčšinu typu vlasov. Od suchých až po normálne. Avšak v prípade, že sa vám vlasy rýchlo mastia, určite je pre vás vhodnejší chinín šampón (modrý obal s ježkom).


So šampónom som naozaj spokojná. Vlasy mi po nich ostávajú naozaj jemné a hebké. Dodáva im určitý objem a zároveň sa mi nekrepovitia a dokonca ani neelektrizujú. A keďže sú moje vlasy naozaj jemné a tenké, považujem ho zatiaľ za jeden z najprospešnejších pre mňa. A to i napriek tomu, že mám husté vlasy (čo však kvôli ich minihrúbke nie je vidieť). 

Menovky: ,