Mužské Old Spice

Ahojte :) Opäť vám prinášam inšpiráciu na pánsky darček, ktorý vyzerá naozaj veľmi dobre, bohato a pritom je za veľmi prijateľnú cenu. Tentokrát pôjde o Old Spice sadu, ktorá obsahuje až 3 produkty a dáte za ňu cca 10 eur, čo je podľa mňa naozaj prijateľné aj pre študentov.

Táto sada je z edície Bearglove. Osobne sa mi táto vôňa páči najviac, no ak sa vám páči iná Old Spice vôňaú určite ju na stránke taktiež nájdete. Ja čo si pamätám som si tam všimla citrusovú sadu, ktorá stála okolo 8 eur, potom vlčiu sadu, avšak táto vôňa mi nie je sympatická, a tak som sa nad ňou ani nezamýšľala, ale aj všelijaké ľadové sady. Tieto sady obsahujú 2 až 3 produkty, pričom najčastejšie ide o dezodorant v kombinácií so sprchovým gélom. V mojej sade sa však nachádyajú až 3 produkty.

 Opäť išlo o kozmetickú sadu, ktorá bola v zľave, nakoľko mala ľahko pokrčenú krabičku. Teraz si preto nepamätám, či sada stálaokolo 12 eur alebo niečo cez 10, pretože som na ňu mala takmer 2 eurovú zľavu. Ak sa však nemýlim, stála 12,90eur bez zľavy. Ako si na obrázku môžete všimnúť, opäť ide o nepatrné poškodenie, ktoré je takmer nepovšimnuteľné. Ak mám byť úprimná, ja som dlhšie hľadala, kde je krabička poškodená, keďže ide o tmavo červenú farbu a neni to na nej vôbec vidieť. Taktiež musím podotknúť, že je krabička len zľahko potlačená a produkty v nej nie sú nijak poškodené a ani znehodnotené. V bežnom obchode by som za takúto vec ani zľavu nedostala, takže si nemslím, že by si to obdarovaný nejak uvedomil.

Táto darčeková sada obsahuje až 3 produkty a to tuhý dezodorant, vodu po holení a sprchový gél. Všetky tri produkty majú samozrejme rovnakú vôňu a dovolím si povedať, že všetky tri produkty muži rozhodne využijú. Teda, jediný problém by mohol nastať, ak si nechávajú narásť svoju bradu tak, ako im to príroda káže a nijak ju neupravujú.

Menovky: