Očný krém z kozieho mlieka

Určite poznáte a zrejme aj používate pleťové krémy. No nezabúdate na okolie očí? Nakoľko je potrebné venovať sa aj jemu, rozhodla som sa nasledujúce odseky venovať práve im, a to recenziou na očný krém

Očný krém je veľmi prospešný najmä ak má vaša pleť sklon k tvorbe drobných vrások okolo očí. Čo vlastne tieto vytvára vrásky? Hlavnými faktormi, ktoré ich tvoria sú: fajčenie, stupeň pigmentácie vašej pokožky, slnko a slnečné žiarenie, dedičnosť i množstvo podkožného tuku. Ako ste si určite mohli všimnúť, niektoré z týchto faktorov sú mimo našej kontroly, no naopak niektoré môžeme aspoň čiastočne ovplyvniť. 

Tento prípravok je vhodný najmä na suchú pleť a pleť so sklonom k tvorbe drobných vrások. Krém hydratuje, vyhladzuje a jemne napína pokožku. Taktiež zabraňuje strate pružnosti, vyživuje a vyhladzuje drobné vrásky. 

Krém má veľmi dobrý špicatý tvar, vďaka čomu je dávkovanie prakticky bezproblémové. Následne je potrebné krém aplikovať na očné okolie, konkrétne pod oko, pod obočie a na miesto vejárikových vrások. Treba si však dávať pozor na to, že tieto krémy nie sú vhodné k aplikácií na viečko. Dôvodom je, že by krém mohol stiecť do oka, a tak ho podráždiť. 

Krém má veľmi jemnú až vodovú konzistenciu vďaka čomu sa dobre rozotiera. Má veľmi rýchlu absorpciu. Napriek tomu, že krém zanecháva v očnom okolí mastný film, nezanecháva ho na príliš dlhú dobu.

Veľmi veľkou výhodou je samotná parfumácia, respektíve neparfumácia produktu. Osobne nemám veľmi rada produkty na oči s rôznymi vôňami, nakoľko ma častokrát táto vôňa dráždi a jemne ma z neho štípu oči. Pri tomto produkte sa mi to ale ešte nestalo. 

Nakoľko som ešte mladá a vráskami netrpím, produkt mi nemal čo vyhladiť. Na druhej strane som však toto okolie (ktoré mám často dehydratované) veľmi dobre hydratoval. Navyše mám pocit, že po jeho aplikácií je moje očné okolie oveľa pružnejšie, hladšie a menej citlivé. 

Menovky: ,