Nový vzhľad mojej postele + súťaž

Posteľ. Naše milované kráľovstvo. Kto z nás si pri prečítaní slova "posteľ" nepomyslel na to, že by si do nej hneď teraz ľahol? Krásna, mäkkučká, pohodlná. Taká, ktorú keď uvidíte okamžite by ste si do nej ľahli a už sa z nej nepohli. Pre to, aby ste ale takýto pocit dosiahli si to kráľovstvo musíte spraviť sami. A tak ma na pošte čakali luxusné saténové obliečky.

Tieto luxusné saténové obliečky si okamžite zamilujete. Sú elegantné, jemné, no ich štruktúrou aj veľmi lesklé. Ak patríte k tým, ktorý si na svojej posteli dajú záležať, rozhodne vás dostanú. Prečo si ich však kúpiť? Ich životnosť je trojnásobne dlhšia ako pri iných obliečkach, netvoria sa na nich žmolky a čo sa pohodlia týka sú hebké, nechladia no zároveň ani nehrejú. 

Milujete kvetiny a krásny jarný vzhľad? Ak ste si práve odpovedali áno, tak vás potom Riella lila saténové obliečky určite oslovia minimálne tak, ako mňa. Tie sú totiž posiate veľkým množstvom kvetín, pričom samotný podklad je biely. K absolútnej dokonalosti im však dopomohli jemné kvetinové ornamenty sivej farby a samozrejme veľké fialové a ružové kvety, ktoré vyzerajú akoby boli namaľované. Skrátka dokonalé. A keďže ide o biely podklad, dovolím si povedať, že sa hodia prakticky kamkoľvek. 

S výberom tých ideálnych obliečok pre mňa mám občas problém. Dôvodom však nie je to, že by som bola nejak extrémne náročná, no keď už musím do obliečok investovať (a to je teda naozaj investícia na dlhšiu dobu), očakávam určitý štandard. 

Nad mojou posteľou sa rozprestiera veľký vejár, ktorého základná konštrukcia je z dreva, a tak sú saténové obliečky pre mňa tabu. Musím však povedať, že sa mi pri rôznych obliečkach mnohokrát stalo, že som sa zobudila na to, že sa mi zlomil nechet a obliečky to nezvládajú. Ba dokonca, že sa mi zachytili ani neviem o čo, a začali sa trhať a párať. Tieto saténové obliečky sú však natoľko odolné, že sa mi to ešte nestalo. A to sa v noci neustále prevraciam, hmýrim a robím rôzne krkolomné kúsky, len aby som sa dobre vyspala. 

Z hľadiska kvality musím povedať, že som opätovne spokojná. Obliečky vôbec nechladia a dokonca ani nehrejú. Povedala by som, že ide o ideálnu kombináciu. Samozrejme, mierne chladenie by bolo príjemné najmä v lete, no obliekli by ste si takéto návlečky v zime? Ja teda určite nie. Dovolím si preto povedať, že si tento krásny kvetinový vzor oblečiem na svoje periny tak v lete ako aj zime. 

Čo sa týka žmolkovania, pred prvotným navlečením som obliečky dôkladne oprala. Výsledok? Nebol žiadny problém. Obliečky vyzerali ako nové a práčka ich vôbec neznehodnotila.

Celkovo som s nimi maximálne spokojná a verím, že oslovili aj vás. 


Zasúťažte si o úžasné damaškové obliečky
A ak vás zaujali Emi.sk posteľné návlečky, môžete si o jedny damaškové v neutrálnej bielej farbe zasúťažiť. 

Stačí byť mojim pravideľným odberateľom
Dať like na FB stránku Čo je dobré to musím mať a Emi.sk 
A napísať e-mail, na ktorý vás v prípade výhry budem kontaktovať

Výsledky súťaže sa dozviete 1.5..2017 držím vám všetkým palce

Menovky: