Kozmetika o ktorej sa mlčí

Myslím si, že intímna hygiena, aj keď sa o nej dosť mlčí je veľmi podstatná. A tak som si pre vás prichystala krátku recenziu aj na takýto produkt, aby ste sa v prípade potreby mohli rozhodnúť, či siahnete aj po takomto produkte. 

Ja som sa pre tentokrát rozhodla otestovať Bilka gél na intímnu hygienu s BIO levanduľovou vodou, ktorý je vhodný tak pre mužov ako aj ženy.

Za hlavnú zložku tohto intímneho gélu sa považuje levanduľová voda, ktorá deodorizuje a upokojuje pokožku. K ďalším zložkám však patrí aj Aloe Vera, ktorá je vhodná na zvlhčenie a ochranu pokožky, no zároveň aj na osvieženie. Extrakt z kvetov Harmančeka a Rebyríčka Obyčajného alebo Alfa Bisabolol upokojuje pokožku a intímne partie tela. 

Aplikácia tohto gélu je veľmi jednoduchá, podobná ako pri sprchovom gély či iných prípravkoch na telo. Gél si streknete na ruku a potom rozotriete. Napokon stačí opláchnuť a pocit sviežosti sa vám okamžite dostaví. Čo sa týka používania, je vhodný pre ženy i mužov. 

Tento gél na intímnu hygienu má neuveriteľne sviežu a peknú vôňu. Ako už samotný názov napovedá, vonia po levanduliach. Oproti ostatným prípravkom, ktoré som zatiaľ používala na intímnu hygienu ide o sviežu a zároveň kvetinovú vôňu, ktorá nie je násilná. 

Tento intímny gél nijak nedráždi, pokožka sa po ňom nevysušuje a ani ma neirituje. Po použití mám pocit čistoty, sviežosti a predovšetkým sa cítim veľmi pohodlne a príjemne. Tento gél ocenia aj ženy či muži s citlivou pokožkou. 

Menovky: ,