Kozmetika proti vypadávaniu vlasov

Určite ste si zvykli na moje recenzie od Milvy s vlasovou kozmetikou proti vypadávaniu vlasou. Tentokrát som však zamierila troška inde a rozhodla som sa, že vám prinesiem recenziu na Bilka vlasovú kozmetiku šampón proti vypadávaniu vlasov a vlasovú vodu.

V tomto prípade ide o kombináciu extraktov z bylín ako je rozmarín, divý cesnak, aloe vera či lopúch, vitamín PP, D-panthenol, a kondicionér. Toto zloženie vlasy posilňuje, vyživuje, hydratuje, spevdýňuje vlasové korienky, redukuje vypadávanie vlasov, stimuluje rast zdravých vlasov, reguluje metabolizmus vlasovej pokožky, stimuluje krvný obeh a rast vlasov, obnovuje štruktúru a úprava vlasov je jednoduchšia. 

Vlasová voda má podobné zloženie ako šampón. A to prírodný extrakt zo žihľavy, orechu kráľovského a brezy vitamín PP a mentol. Toto zloženie posilňuje vlasovú štruktúru, obnovuje hustotu vlasov, upokojuje vlasovú pokožku, obnovuje vitalitu vlasov, zlepšuje krvný obeh a podieľa sa na tvorbe pigmentu vo vlasoch, stimuluje rast vlasov a posilňuje vlasové folikuly, dodáva energiu, osviežuje, zmierňuje svrbenie, dodáva kondíciu a silu vlasov

Aplikácia je rovnaká ako pri iných šampónoch. Teda, navlhčite vlasy a naneste šampón krúživými pohybmi do vlasov a následne opláchnite. Tak isto aplikujte aj vlasová voda. Oba produkty sú vhodné na každodenné použitie. 

Vôňa oboch produktov je veľmi pekná. Pri vlasovej vode si všimnete najmä mentolu v spojení s bylinkami, avšak pri šampóne si všimnete najmä vôňu byliniek. Táto vôňa je zľahka cítiť na vlasoch ešte aj na druhý deň, čo považujem za naozaj veľké plus. 

Čo sa týka týchto produktov, veľmi dobre sa mi po nich rozčesávajú vlasy. Vlasy sa mi netrhajú, neťahajú a ani neuzlia, čo považujem za naozaj veľké plus. 

Veľmi sa mi páči, že už po niekoľkých použitiach som mala pocit, že sú moje vlasy pevnejšie, hebkejšie no mám dojem že aj o čosi lesklejšie. Skrátka vyzerajú naozaj pekne. A hoc sa moja štruktúra obnovuje vždy iba pomaly, no určitý pokrok tam určite vidím. 

Jedinou nevýhodou je, že mám mastnejšie vlasy, a tak si pri ňom musím umývať vlasy každý deň. Tento problém mám však pri väčšine vlasových produktov, takže to neberiem za takú veľkú nevýhodu - keďže takto na moje vlasy pôsobí väčšina. 

Menovky: ,