DIY balzam na pery

Milujete kreatívne veci, no ešte radšej máte kozmetiku? Vyskúšajte si vyrobiť domáci balzam na pery

DIY balíček obsahuje:
Vosk
Bio bambucké maslo bez vône
Kakaové maslo
Mandľový olej
Ricínový olej
Vitamín E
Esenciálny pomarančový a vanilkový olej
2 tuby na balzam
2 designové nálepky na balzam
recept na prípravu

Musím sa priznať, že som domácu prírodnú kozmetiku robila po prvýkrát, a tak som bola aj trocha nervózna. Nemala som ani šajnu do čoho som sa pustila, no samotný nápad ma veľmi očaril. A tak som sa rozhodla popasovať sa s tým. 

Samotná príprava s tými správnymi ingredienciami a postupom nie je až tak zložitá. Práve naopak. Ak dôkladne čítate pokyny, a postupujete podľa nich je to veľmi jednoduché. Avšak oproti iným balzamom má tento pre človeka oveľa vyššiu hodnotu, keďže si ho vytvoril sám. Navyše je to naozaj veľmi zaujímavá a zábavná činnosť. Čo sa týka samotných surovín, treba dávať pozor, aby vám nepadli na zem alebo ste ich len tak nevyhodili, pretože sú starotlivo navážené tak, aby ste sa s tým už vy nemuseli trápiť. Na druhej strane vám to však veľmi uľahčí vašu prácu. 

Veľmi sa mi páči, že je hlavným obsahom tohto balzamu práve bambucké maslo, ktoré je veľkým a hlavne účinným bojovníkom proti starnutiu a praskaniu pokožky. V kombinácií s kakaovým maslom a vitamínom E sa spoľahlivo postarajú o hydratáciu a výživu pier. Nemusíte sa teda báť, že by tento balzam bol nejak nekvalitný alebo by nemal potrebné účinky preto, že ste ho robili vy. Práve naopak. Je rovnako kvalitný. 

Čo sa týka arómy, kombinácia vanilky a pomaranča je úplne lahodná, až na zjedenie. A aj keď je mojou obľúbenou vôňou na perách jahoda, tento balzam ďaleko prevýšil moje voňavé očakávania. Skrátka som nadšená, a kombinácia perfektne ladí k sebe. 

Osobne som so svojim výtvorom naozaj veľmi spokojná, a za nápad by som dala 1*. Je to niečo neobvyklé, crazy a predovšetkým super najmä preto, aby sa ženy naučili niečo aj o tom, čo si na svoje pery dávajú. Za veľkú výhodu považujem aj 2 balenie, teda druhý balzam môžete niekomu podarovať. A možno sa dohodnúť s vašou kamarátkou, že po minutí vytvoríte nový balzam spoločne. 

Menovky: ,