Gélové nechty s použitím Termo laku

Napriek tomu, že výroba gélových nechtov môže vyzerať komplikovane, pravda je úplne iná. Prečo však siahnuť po gélových nechtov, pokiaľ si ich lakujete sami? Dôvod je jednoduchý. Gélové nechty vám vydržia 3-4 týždne, a zároveň je princíp lakovania takmer taký istý ako pri obyčajných nechtoch. 

Po prvýkrát som gélové nechty mala v januári, keď som išla s kamarátom na ples. A hoc som sa gélovým nechtom dosť dlho vyhýbala, nakoniec som prišla na to, že je to veľmi praktické a zároveň pekné. Nakoľko je to však aj nákladné, rozhodla som sa siahnuť po jednoduchšom a predovšetkým lacnejšom riešení - robenie vlastných nechtov. A keďže si aj moja mamina zvykla robiť gél lak nechty, táto cena sa nám vráti dvakrát tak rýchlo.

Čo všetko je k takejto výrobe potrebné?
UV/LED lampa
base coat
farebný gél lak
top coat 

Postup
Ako prvé si musíme odstrániť nechtovú kožtičku. Pre jednoduchšie odstránenie môžeme použiť olejček na nechty, a následne nechtovú kožtičku zatlačiť a odstrániť. 
Strieborná farba za tepla

Následne nechty zmatníme blokom na nechty. A pilníkom vytvarujeme nechty do požadovaného tvaru. Pre očistenie od drobných nečistôt použijeme štetec na nechty. Pre dôkladné odstránenie od nečistôt použite aj cleaner pre odstránenie prachu a mastnoty. 

Následne môžeme začať s aplikáciou lakov. Najskôr aplikujte tenkú vrstvu Base Coat lakov. Ja som použila Base/Top Coat gél lak, ktorý môžem použiť ako podkladovú ale aj vrchnú vrstvu. Necháme vytvrdnúť v lampe cca 2 minúty. Vytvorí sa vám tenká lepkavá vrstva, ktorú neutierajte. 
Zlatá farba za studena

Následne naneste tenkú vrstvu farebného laku. Ja som si v tomto prípade zvolila nádherný termo gél lak Hot Cappucino, ktorý mení farbu podľa teploty. Za tepla je bledučký, a za horúca má krásnu kapučínovú farbu. V prípade, že sa vám farba nezdá byť dostatočne intenzívna alebo je ešte stále priehľadná, môžete na nechty aplikovať ešte jednu vrstvu, ktorú taktiež treba nechať vytvrdnúť v UV/LED lampe.

Každá vrstva tvrdne cca 2 minúty v závislosti od počtu žiaroviek. V prípade, že má vaša žiarovka 1-2 žiarovky, lak schne cca 4 minúty. V prípade štandardu (36W, 4 žiarovky) tvrdne 2 minúty. Opäť nám na nechtoch vznikne lepkavá vrstva ktorú neutierame. 
Kontrast medzi farbami 

Ako posledným krokom je nanesenie top coat laku. Ako som už vyššie spomínala, použila som Base/Top coat gél lak, ktorý je možné použiť ako vrchnú ale aj podkladovú bázu. Opäť nechty vložíme do lampy na 2 minúty. V tomto prípade však už lepkavú vrstvu utrieme cleanerom.

Ako sa vám páči táto farba? 

Menovky: ,