Prírodné potešenie so značkou Dulcia

To, že nejem cukor neznamená, že nemilujem sladkastú vôňu medu. A preto som sa rozhodla, že vám v najnovšom článku predstavím prírodné mydlo s vôňou ovsených vločiek a medu a k tomu nesmie chýbať recenzia na telový peeling s magneziovou soľou.

Mydlo z ovsených vločiek a medu
Toto mydlo je ako stvorené pre umývanie tela aj tváre. Má nádhernú vôňu, pokožku veľmi dobre hydratuje, zjemňuje a pomáha potlačiť príznaky ekzémov, je bohaté na vitamíny A, B, C, D a E, minerálne látky, draslík, horčík, mangán, sodík, pôsobí omladzujúco, má zvláčňujúce a protizápalové účinky.

Toto mydlo používame najmä na ruky. Má krásnu vôňu, ktorá mi trocha pripomína Vianoce s vianočnými medovníkmi. Vôňa je sladká no zároveň jemná a človek si ju hneď zamiluje. Vôňa nie je násilná no zároveň je natoľko prenikavá, že toto mydlo môžete používať pokojne na ruky. Bez problémov vám odstráni zápach ako aj nečistoty z rúk. 

Čo sa týka používania, moje ruky sú po ňom hebké a predovšetkým hydratované. Nemám rada tuhú mydlá, ktoré mi vysušujú pokožku a moja pokožka po nich zostáva drsná. To sa mi však pri tomto mydle našťastie nestalo. Zároveň je moja pokožka pružnejšia a povedala by som, že aj na pohľad oveľa krajšia. 

Telový peeling s magnéziovou soľou

Odstraňuje odumreté kožné bunky, vyhladzuje pokožku, zanecháva pokožku jemnú, žiarivú a prevoňanú. Má výrazné protibakteriálne účinky, Obsahuje horčík, orechy, bambucké maslo, aloe vera.

Veľmi sa mi páči samotný obal. Peeling je v bielej plastovej tube s krásnymi ružovými ornamentami. Pôsobí to veľmi elegantne, žensky no zároveň je to decentné a jemné. Čo sa týka aplikácie, tá je veľmi jednoduchá. Peeling sa aplikuje veľmi jednoducho. Na vlhkú kožu naneste peeling a krúživými pohybmi rozmasírujte po pokožke. Následne peeling z tela opláchnite. 

Čo sa týka vône, je úžasná. Ucítite tu eukalyptus, bergamot ale aj levanduľu, takže pôsobí veľmi žensky a jemne. Ide o sviežu vôňu, ktorá osvieži pokožku ale aj naše čuchové zmysly. Pokožka ale aj kúpeľňa vonia nádherne, priam až božsky. 

Telové peelingy doslova zbožňujem. Pre mňa je to také potešenie a zároveň prospešnosť v jednom. Myslím si, že každá žena vie, že by sme si mali občas odumreté kožné bunky odstrániť, aby naša pokožka nebola zaťažená a mala priestor na ďalšie liečenie, omladzovanie a na svoju bežnú činnosť. Najmä z tohto dôvodu boli vymyslené peelingy, ktoré svojou zrniečkovou konzistenciou dokážu túto odumretú kožu odstrániť. Peeling obsahuje hoc citeľné zrniečka z orechov, no určite nie ostré či inak nepríjemné. 

Celkovo mám pocit, že tento peeling pokožku veľmi pekne osvieži, spevní, hydratuje a pri pravidelnom používaní vyzerá pokožka dokonca o čosi mladšie a zdravšie. A keďže je pokožka s týmto peelingom dostatočne hydratovaná, netreba ďalej použiť žiadny krém ani nič podobné. Stačí si teda iba užiť jeho účinnosť. 

Menovky: ,