Pohodlie popri učení

Aj vy milujete oddych a relax? Hoc sa nám nový rok iba začal, už teraz som žiaľbohu ochorela, a keďže mi pribudlo aj učenie sa na skúšky, nejak som úplne K.O., a to aj napriek tomu, že sa vám pravidelne snažím prinášať nové recenzie a články, ktoré by vás mohli inšpirovať a samozrejme by vám mohli aj niečo priniesť, napríklad nejakú nový nápad na produkt alebo možno recenziu na niečo, čo nie je práve pre vás a tak ušetríte zopár peniažkov.

Hoc sa mi na skúšky nejak veľmi nechce učiť, musím to prekonať a už na seba začať tlačiť. Už len z toho dôvodu, že som študentka a to je môj prvoradý cieľ. Doštudovať. V motivácií mi pomáha aj môj milovaný motivačný diár, no to nie je jediné, čo nájdete v mojej milovanej zbierke.

Určitú "silu" na učenie mi dodáva aj môj nový vankúšik, na ktorom oddychujem, lebedím a občas sa s ním aj hrám, keď mi učebnice vypália aj to posledné zrnko rozvahy a inteligencie. Dá sa teda povedať, že už som z učenia tak veľmi zúfalá, a zároveň mám mozog natoľko vybitý, že aj hranie sa s plyšákom mi robí radosť :D A tak som si našla jeden univerzálny, čo mi bude vytvárať nie len pohodlie, ale aj nabíjať baterky s maznaním sa :D Hovorím o mojom ovečkovom vankúši, ktorý je mäkkučký, hebký no najmä veľmi pohodlný a roztomilý.

Žiaľ, mám dojem, že mi veľmi dlho nevydrží, nakoľko si už náš psík naň brúsi zúbky a stále mi naznačuje, že ho chce :D Takže, len čo úspešne dokončím skúšky, dostane ho za odmenu :) A som si istá, že bude spokojná.

Menovky: